۰۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۱۵۰۹۱۶

کتاب «اصول و روش‌های ارائه مفاهیم دینی» منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب «اصول و روش‌های ارائه مفاهیم دینی» به همت معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‏های علمیه منتشر شد.
کتاب اصول و روش‌هاي ارائه مفاهيم ديني
 
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‏های علمیه، کتاب «اصول و روش‌های ارائه مفاهیم دینی» از سری کتابهای مبلغان از سوی جمعی از نویسندگان در اداره کل مطالعات و پژوهش‌های تبلیغی معاونت تبلیغ تهیه و منتشر شد.
در این کتاب پس از مقدمه و پیشگفتار، سه فصل با عناوین «اصول»، «روش‌ها» و «مفاهیم دینی مورد نیاز کودک و نوجوان» وجود دارد.
در فصل اول این کتاب، به بررسی اصولی همچون اصل استمداد از خدا و توسل به اهل بیت علیهم السلام، اصل شناخت مخاطب، اصل تواناییها و تفاوتهای فردی، اصل ایجاد ارتباط، اصل ایجا‏د مقبولیت، اصل ایجاد محبوبیّت و اصل تأثیر گذاری بر مخاطب پرداخته شده است.
در فصل دوم، روش‌ها و قالب‌هایی همچون قالب داستان، پرسش و پاسخ، گروهی، شعاری، آدابی، عددی، تشبیهی، تعارضی، مقایسه‏ای و... آمده است.
این کتاب از سوی کارشناسان مجرب اداره کل مطالعات و پژوهش‌های تبلیغی معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‏های علمیه آماده و منتشر شده است.
علاقمندان می‏توانند جهت تهیه این کتاب و سایر کتابهای مبلغان، به اداره مطبوعات معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‏های علمیه مراجعه و یا با شماره 2933190 ـ 0251 تماس حاصل کنند./907/د102/ق
ارسال نظرات