۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۱۵۱۱۳۴
هشتم دیماه؛

آزمون پذیرش سطح سه خواهران حوزه علمیه خراسان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ آزمون پذیرش سطح سه خواهران حوزه علمیه خراسان هشتم دیماه در مشهد برگزار می شود.
آزمون حوزه علميه خواهران

منصوره اعدادی، مسؤول دفتر امور خواهران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اعلام این خبر گفت: 380نفر از بانوان طلبه استان های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی جهت شرکت در این آزمون نام نویسی کرده اند.

 

وی با بیان این که نام نویسی از داوطلبان در شهریور ماه سال جاری و به صورت اینترنتی انجام شده است، افزود: سؤالات آزمون سطح سه به صورت چهارگزینه ای و از منابعی چون ادبیات عرب، فقه، اصول فقه و تفسیر، علوم قرانی و علوم حدیث خواهد بود.

 

اعدادی تصریح کرد: امسال کلاس های سطح سه افزون بر مشهد، در شهرهای بجنورد و سبزوار نیز برگزار می شود و در مجموع 90 نفر در رشته های فقه واصول و تفسیر و علوم قرآنی پذیرش می شوند.

 

مسؤول دفتر امور خواهران حوزه علمیه خراسان با بیان این که در سال های گذشته، پذیرش سطح سه تنها برای دوره روزانه انجام می شد، خاطرنشان کرد: امسال داوطلبان غیربومی تا ظرفیت 20 نفر در مدرسه علمیه نرجس(س) مشهد و پنج نفر در مدرسه علمیه الزهرا بجنورد پذیرش می شوند.

 

وی با بیان این که آزمون در دو مرحله کتبی و مصاحبه علمی برگزار می شود، یادآور شد: دارندگان رتبه های علمی کشوری، خانواده های ایثارگران، حافظان قرآن ونهج البلاغه، برترین های جشنوراه های قرآنی کشوری از امتیاز در آزمون برخوردار می شوند.

 

اعدادی، زمان اعلام نتایج اولیه آزمون را 16 دیماه عنوان کرد و گفت: کلاس های سطح سه از بهمن ماه جاری آغاز خواهد شد.

 

مسؤول دفتر امور خواهران حوزه علمیه خراسان خاطرنشان کرد: آزمون پذیرش سطح سه خواهران، روز جمعه هشتم دیماه ساعت 9 صبح در محل سالن اجتماعات دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار می شود./930/ت303/ب

ارسال نظرات