۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۵۱۱۷۰
عضو شورای مرکزی تشکل اساتید حوزه علمیه قم:

گرامی داشت 9دی، تجلیل از بصیرت ملت وفادار به آرمان های انقلاب و امام است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای مرکزی اساتید حوزه علمیه قم حماسه 9 دی را مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان دانست و گفت: بزرگداشت این حماسه، گرامی داشت یک روز نیست بلکه تجلیل از بصیرت ملتی وفادار و متعهد به آرمان های انقلاب، امام و رهبری است.
حجت الاسلام احتشام

 حجت الاسلام علی احتشام از اعضای شورای مرکزی تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به حماسه 9 دی، شاخصه اصلی انقلاب اسلامی را بر مبنای تئوری ولایت فقیه خواند و گفت: هرگاه احساس شود دشمنان می‌خواهند ولایت مطلقه فقیه را به چالش بکشند، همه اقشار ملت ایران باید با حضور قوی در صحنه اقتدار خود را به رخ دشمنان داخلی و خارجی بکشند.

 

وی اضافه کرد: حماسه 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی سنبل دفاع جانانه از ولایت و همچون مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است و بر آنهایی که با افروختن آتش نفاق قصد کودتای نرم و مخملین داشتند یک بار دیگر ثابت شد ملت عظیم به واسطه بیداری اسلامی خمینی کبیر(ره) همچنان در راستای اهداف اولیه خود و تحت زعامت و ولایت بزرگ مرجع جهان اسلام، مقام معظم رهبری پرتوان‌تر از قبل به مسیر خود ادامه می‌دهد.

 

عضو شورای مرکزی تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم ابراز داشت: بزرگداشت این روز تنها تجلیل از یک روز نیست بلکه تجلیل و تعظیم از قدرشناسی ملتی بزرگ و پا بر جا در مسیر آرمان بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

 

وی در ادامه در بیان عظمت حماسه 9 دی بیان داشت: عظمت این روز بزرگ نهفته در این راز بزرگ است که با وجود تبلیغات چند ماهه و چند ساله دشمنان، منافقین داخلی و خارجی و فتنه‌گران کوردل حضور مقتدرانه مردم یک‌بار دیگر ثابت کرد ملت و رهبری نظام قابل محاسبه با ذهن‌های تاریک و تحلیل های منجمد تحلیل‌گران سیاسی وابسته به اردوگاه غرب و صهیونیسیم بین الملل نیست.

 

حجت الاسلام احتشام تصریح کرد: در یک کلام می‌توان گفت عظمت حماسه با شکوه نهم دی‌ در عظمت امت و امام راحل(ره) خلاصه می‌شود و این یعنی امتی بزرگ حامی ولی و امامی عظیم القدر است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که در طول سه دهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مردم به خوبی اثبات کرده‌اند همیشه از خواص جلوتر بوده و مسائل را بهتر درک می‌کنند، اظهار داشت: آنچه در 9 دی اتفاق افتاد انقلاب جدیدی نبود بلکه تأکید ملت بزرگ ایران بر آرمان‌های قبلی و میثاق و پیمانی که با مقتدای خود یعنی خمینی کبیر(ره) و خلف راستینش مقام معظم رهبری بسته بود.

 

عضو شورای مرکزی تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم تأکید کرد: آنان که در این صحنه عقب ماندند همان خواص بی‌بصیرتی بودند که اسیر مشتی تحلیل‌گر کودن در خارج و داخل کشور گرفتار شده و بانگ از هم پاشی نظام را سر می دهند و تاریخ ثابت کرد که برنده اصلی میدان حفظ ارزش‌ها، توده‌های عظیم ملیونی بسیج، ولایت‌ محوران و ولایت باوران بوده و بازندگان این صحنه بزرگ در میدان بصیرت و صبر خواص غافل و ساکت هستند.

 

حجت الاسلام احتشام در پایان راه‌کارها و رهنمودهای مقام معظم رهبری را در برون رفت از فتنه 88 دارای نقشی بزرگ و بی‌بدیل خواند و تصریح کرد: در هدایت کشتی بزرگ انقلاب اسلامی در دریای متلاطم فتنه 88 صبر و تحمل مقام معظم رهبری همراه با روشنگری‌های عالمانه و صادقانه ایشان برای کسانی که احیانا در آن آشوب فریب تبلغیات داخلی و خارجی را خورده‌بودند بار دیگر عظمت فرمایش امام راحل(ره) را که می‌فرمود « پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» بر همگان روشن و مبرهن ساخت./908/ت302/ج

ارسال نظرات