۰۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۱۵۱۳۷۳
شریعتمداری:

9 دی نشان داد مردم همیشه پشتیبان ولایت فقیه هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مؤسسه کیهان با تجلیل از از رهبری های داهیانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب در مهار حوادث فتنه گون در کشور اظهار داشت: در آشوب بعد از انتخابات سال 88 به همه ثابت شد که خامنه ای، خمینی دیگر است.
حسين شريعتمداري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حسین شریعتمداری مدیر مسؤول روزنامه کیهان، شب گذشته در همایش تخصصی بصیرت که در مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار شد، فتنه 88 را فتنه‌ای تمام آمریکایی معرفی کرد و گفت: طراحان و مجریان اصلی فتنه 88 بدون شک آمریکایی ـ صهیونیستی هستند و آقایانی که در ایران صحنه گردانی می کردند بازیگری بیش نبودند.

شریعمتداری با تأکید بر این که ماه ها قبل از آغاز انتخابات رنگ و رمز جنبش جهت اجرای فتنه در ایران انتخاب شده بود ابراز داشت: جنبش سبز از سوی تئوریسین های آمریکایی ـ صهیونیستی کاخ سفید انتخاب شده بود و جریان اصلاحات هیچ گونه نقشی در انتخاب این رنگ نداشته است.

نماینده ولی فقیه در مؤسسه کیهان اظهار داشت: اعلام عمومی تقلب بعد از انتخابات طرحی است که آمریکایی ها از ماه ها قبل برای جریان اصلاحات انتخاب کرده بودند و سردمداران این جریان هیچ گونه نقشی در انتخاب رنگ و رمز پس از انتخابات نداشته اند و بازیگری بیش نبوده اند.

شریعتمداری با بیان این که در حوادث پس از انتخابات اتفاقاتی رخ داد که جریان اصلاحات می توانست خود را از این فتنه جدا کند اظهار داشت: توهین به ساحت مقدس امام حسین(ع) و اهانت به امام خمینی(ره) که خیلی از آقایان این جریان خود را پیرو خط امام می دانند اما در برابر این اهانت نیز سکوت اختیار کردند.

وی با اشاره به سخنان نخست وزیر و رییس جمهور رژیم غاصب صهیونیستی بیان داشت: دولتمردان اسراییلی بارها در سخنان خود از جریان اصلاحات در ایران حمایت کرده اند و از این جریان به عنوان دوست و یاور آنها یاد می کنند اما باز هم بزرگان این جریان در قبال این سخنان سکوت و راه خود را جدا نکردند.

فتنه 88، فتنه ای مکانیزه و پیشرفته

شریعتمداری فتنه 88 را فتنه ای مکانیزه و پیشرفته خواند و گفت: سال ها برای براندازی نظام برنامه ریزی کرده بوند و تصمیم گرفتند که حاصل دست رنج خود را در حوادث بعد از انتخابات به ثمر بنشانند اما رهبری داهیانه و حکیمانه مقام معظم رهبری همه معادلات آنان را به هم ریخت.

وی با با تجلیل از از رهبری های داهیانه و حکیمانه مقام معظم رهبری در مهار حوادث فتنه گون در کشور اظهار داشت: در آشوب بعد از انتخابات سال 88 به همه ثابت شد که خامنه ای خمینی دیگر است؛ چراکه این رهبر معظم انقلاب بود که با سخنرانی های کوبنده و آتشین خود مسیر را بر روی فتنه گران بست که ثمره این رهبری داهیانه حماسه خوروشان و با عظمت 9 دی بود.

حماسه 9 دی ماه بزرگ ترین حماسه مردمی پس از انقلاب

مدیرمسؤول روزنامه کیهان حماسه 9 دی را بزرگ ترین حماسه مردمی پس از انقلاب اسلامی ایران معرفی کرد و گفت: حماسه نهم دی ماه به دشمنان ثابت کرد که ملت ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه است و خواهد بود./9461/پ202/پ

ارسال نظرات