۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۱۵۱۴۲۶

برپایی همایش بین‌المللی اقتصاد اسلامی در ترکیه

خبرگزاری رسا ـ نهمین همایش بین‌المللی نظام مالی و اقتصاد اسلامی، 19 تا 21 شهریور ماه 92 در شهر استانبول، ترکیه برگزار می‌شود.
a

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نهمین همایش بین‌المللی نظام مالی و اقتصاد اسلامی با عنوان «رشد، عدالت و ثبات از چشم‌انداز اسلامی» به همت مرکز آموزش و پژوهش اجتماعی، اقتصادی و آماری کشورهای اسلامی (SESRIC) وابسته به سازمان همکاری اسلامی برگزار خواهد شد.

 

مؤسسه آموزش و پژوهش بانک توسعه اسلامی(IRTI)، بنیاد بین‌المللی اقتصاد اسلامی (IAIE) و دانشکده مطالعات اسلامی دانشگاه قطر دیگر نهادهایی هستند که در برگزاری این همایش بین‌المللی مشارکت خواهند داشت.

 

توسعه پایدار و فراگیر، رشد و عدالت از دیدگاه اسلامی، اخلاق تجارت اسلامی، بازنگری در مبانی اقتصادی با توجه به تحولات مالی، اقتصادی و سیاسی اخیر و بهبود چشم‌انداز نظارتی و قانونی برای بازارها و مؤسسات مالی اسلامی از جمله موضوعاتی هستند که در این همایش مورد بررسی قرار می‌گیرند.

 

در این همایش همچنین مباحثی مانند ارزیابی توسعه و پایداری صنعت خدمات مالی اسلامی، چالش‌های موجود بر سر راه توسعه صنعت مالی و اقتصاد اسلامی و بازارهای سرمایه اسلامی و توسعه محصولات جدید مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت./982/د101/ک

ارسال نظرات