۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۱۵۱۵۶۱
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

9 دی نماد پیوند ناگسستنی امت با ولایت است

خبرگزاری رسا ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در بیانیه ای از 9 دی به عنوان پیوند ناگسستنی امت با ولایت و تو دهنی محکم ملت ایران به جریانات فتنه انگیز در کشور یاد می کند.
تجلي بصيرت و ولايتمداري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در بیانیه ای به مناسبت سومین سالروز نهم دی ماه، از 9 دی به عنوان پیوند ناگسستنی امت با ولایت و تو دهنی محکم ملت ایران به جریانات فتنه انگیز در کشور یاد می کند.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه جاودان 9 دی؛ حماسه نسل سومی‌های انقلاب بود که به عنوان فتح‌الفتوح ملت مبارز و شجاع ایران بر تارک درخشان افتخارات ملی ایران تلألؤ می‌کند.

9دی؛ پیوند ناگسستنی امت با امامت و تودهنی محکم ملت ایران به جریانات فتنه‌‌گر برانداز بود و این حماسه ضامن بقا و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است، به درستی که هدف اصلی و اساسی در جریان فتنه 88، فروپاشی از درون و براندازی نرم نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

پیام رسای حماسه عظیم 9 دی این بود که امکان براندازی نرم و فروپاشی از درون نظام وجود ندارد؛ همچنانی که پیام رسای ایستادگی و مقاومت ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی این بود که امکان براندازی سخت از طریق حملات نظامی و خشونت وجود ندارد.

حماسه 9 دی قله افتخارات مقاومت و ایستادگی ملت در هشت ماه جنگ نرم و عملیات روانی دشمن است و این حماسه به عنوان نقطه عطفی در راستای نمایش اتحاد و انسجام ملی ایرانیان حول محور ولایت در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید و برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

حماسه 9 دی؛ قیام عاشورائیان علیه عاشورا ستیزان بود، قیام مردمی 9 دی روز رسوایی فتنه گران عاشورا ستیز بود، نهم‌دی؛ روز تجدید میثاق امت با امامت و نمایش همدلی و همبستگی ملی ایرانیان و اعلام بیعت مجدد با مقام عظمای ولایت است.

این حماسه تاریخی و ماندگار به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) یکی از قله‌های فراموش‌نشدنی، حرکتی برخاسته از اعماق ایمان‌ها و بصیرت ملی، شناخت لحظه‌ها و موقعیت‌ها و انجام عمل به موقع در آن لحظه‌ها، حضور در عرصه مجاهدانه، حرکتی متکی بر ایمان و اراده الهی، مردمی و خودجوش در تاریخ انقلاب اسلامی بود./9461/د102/س

ارسال نظرات