۱۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۱۵۲۳۰۷

تظاهرات ضد آمریکایی در یمن برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ هزاران تن از شهروندان یمنی در اعتراض به بمباران شهرهای استان البیضاء توسط هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا به خیابانها آمده و اخراج فوری سفیر آمریکا را از این کشور خواستار شدند.
تظاهرات يمن

 

به گزارش خبرگزاری رسا، هزاران تن از شهروندان یمنی، روز گذشته در اعتراض به حملات هوایی هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا به استان الیضاء، در استان صعده تظاهرات کردند.

 

تظاهرکنندگان یمنی با انتقاد شدید از سکوت دولت در قبال جنایتهای مستمر آمریکا در این کشور، بر لزوم سرنگونی نظام تاکید کردند.

 

شهروندان یمنی که از ادامه دخالتهای دولت یمن به شدت خشمگین شده بودند نظام کنونی را عامل اصلی گسترش دخالتهای خارجی در کشور خواندند.

 

شرکت کنندگان در این تظاهرات، سیاستهای عبد ربه منصور الهادی، رییس یمن علیه ملت را به شدت محکوم و سیاستهای وی را چراغ سبزی برای بمباران شهرهای یمن از سوی آمریکا عنوان کردند.

 

معترضان با اشاره به اینکه همه شهروندان یمنی در تیررس بمب‎های هوایپیمای بدون سرنشین آمریکا هستند، حملات صورت گرفته را با هماهنگی دولت یمن توصیف کردند.

 

تظاهرکنندگان یمنی مواضع دولت را مغایر استقلال این کشور دانستند و بر لزوم اخراج سفیر آمریکا از این کشور تاکید کردند./980/ب902/ک

ارسال نظرات