۲۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۱۵۲۹۴۸
استاد حوزه و دانشگاه:

شبکه‌های ماهواره‌ای دشمن از هر مسأله‌ای برای جریان‌سازی علیه نظام استفاده می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که برخی از شبکه های ماهواره درصدد شبهه افکنی در جامعه هستند، بیان داشت: آنان درباره مسائل مختلف سر و صدا راه می اندازند و درصدد دستیابی به اهداف شوم خود هستند.
بصيرت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان، محقق و استاد حوزه و دانشگاه امروز در مراسم شهادت امام رضا(ع) در مسجد امام رضا(ع) آمل با اشاره به این که ارزش گذاری براساس درهم و دینار نیست و باید دنیا محوری از برنامه های زندگی خانواده کنار رود، بیان داشت: دنیا آن قدر نمی ارزد که نشان دهنده ارزش برای آدمی باشد.
حجت الاسلام یعقوبیان با بیان این که ملاک ارزش یابی در قرآن کریم آمده است، خاطرنشان کرد: انسان باید از تعالیم ارزنده کلام الهی در راستای سعادت و تکامل معنوی خویش بهره گیرد.
استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر این که ولایت فقیه استمرار ولایت انبیا است، گفت: در زمانی که امام معصوم در جامعه نیست در راس نظام ولایت فقیه است که باید دستورها و فرمان های ارزنده ایشان را در جامعه اجرا کنیم.
وی با بیان این که برخی از شبکه های ماهواره درصدد شبهه افکنی در جامعه هستند، بیان داشت: آنان درباره مسائل مختلف سر و صدا راه می اندازند و درصدد دستیابی به اهداف شوم خود هستند.
حجت الاسلام یعقوبیان با اشاره به این که مردم ایران اسلامی مطیع رهبر معظم انقلاب اسلامی و مروج ارزش های والای اسلامی در جامعه هستند، خاطرنشان کرد: مردم در همه عرصه های انقلاب اسلامی حضوری ارزنده داشته و پاسخی شایسته به دشمنان داده‌اند.
وی با بیان این که حق محوری از امور ارزنده ای است که باید مورد اهتمام همگان باشد، گفت: دشمنان در مقابل حق ایستاده اند و ما باید کاری کنیم تا آنان نتوانند به اهداف خود دست یابند.
استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که بصیرت و آگاهی بخشی در میان آحاد جامعه می تواند نقش ارزنده ای را در خنثی کردن تهاجم دشمنان داشته باشد، گفت: دشمن درصدد است تا با انواع حربه ها و نقشه ها به اهداف شوم خود دست یابد که مردم ایران اسلامی اجازه هیچ گونه حرکتی را به آنان نخواهند داد./950/پ202/س
ارسال نظرات