۲۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۱۵۳۳۹۷
مسؤول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر رباط کریم:

رسالت رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار خطیر است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر شهرستان رباط کریم گفت: رسالت رسانه‌ها و خبرنگاران در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار خطیر و مهم است.
رسالت رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار خطیر است

تقی سالک، مسؤول کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان رباط کریم، در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری رسا، اظهارداشت: دهه فجر یادآور ایثارگری‌ و جانفشانی‌های ملتی انقلابی با رهبری مقتدرانه و محکم حضرت امام خمینی (ره) است.

وی افزود : انقلاب اسلامی آزادی و استقلال را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آورد و کشورمان را از یوغ مستکبران رهایی بخشید.

مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم به نقش و اهمیت حضور رسانه‌ها در دوران انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها در انعکاس اخبار و حتی پیروزی انقلاب اسلامی نقش ارزنده و بزرگی داشتند که این نقش و رسالت در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی همچنان در کشور مهم و اساسی تلقی می‌شود.

سالک ادامه داد: رسانه‌های بیگانه در جنگ فرهنگی و اقتصادی کنونی در کشور فتنه‌انگیزی‌های شومی را طراحی و اجرا می‌کنند که وظیفه و اهمیت رسانه‌های داخلی در راستای مقابله با آن بسیار حیاتی و ضروری است.

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر رباط کریم در پایان با اشاره به برنامه‌های اجرایی از طرف کمیته مذکور در ایام دهه مبارک فجر، عنوان کرد: اطلاع رسانی به موقع و صحیح از دستاوردهای نظام اسلامی و برنامه های اجرا شده در شهرستان رباط کریم به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اصلی ترین برنامه و هدف این کمیته است./957/ت302/ص

ارسال نظرات