۰۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۵۴۶۳۹
رییس مرکز امور زنان و خانواده:

سکولاریزه کردن سبک زندگی، مهم‌ترین برنامه نظام سلطه است

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: تفکیک سبک زندگی از اعتقادات و دین و سکولاریزه کردن سبک زندگی، مهم ترین برنامه نظام سلطه است که مرزهای آن به جامعه آمریکایی محدود نمی‌شود.
مريم مجتهدزاده مشاور رييس جمهور و رييس مرکز امور زنان و خانواده
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مریم مجتهدزاده، مشاور رییس جمهور و رییس مرکز امور زنان و خانواده، صبح امروز در همایش ملی اندیشه راهبردی زن و خانواده که در تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حوزه سبک زندگی اسلامی گفت: اصل وقوع انقلاب اسلامی به جهت تغییر سبک زندگی به شیوه و سبک اسلامی بوده است. 
رییس مرکز امور زنان ریاست جمهوری افزود: تفکیک سبک زندگی از اعتقادات و دین و سکولاریزه کردن سبک زندگی، مهم‌ترین برنامه نظام سلطه است که مرزهای آن به جامعه آمریکایی محدود نمی‌شود.
مشاور رییس جمهور در امور زنان با بیان این‌که بشر امروز منتظر ارائه یک سبک زندگی و الگوی جدید است و  دست‌یابی به این سبک به شرط داشتن بصیرت به گفتمان امام و رهبری امکان پذیر است عنوان داشت: گفتمان انقلاب گفتمانی است که می‌خواهد همه حوزه‌های حیات را پوشش دهد و برای همه زمینه‌ها الگو ارایه دهد. 
مجتهد زاده در ادامه گزیده‌ای از گزارش عملکرد مرکز امور زنان همچون طرح پژوهشی تدوین موضوعی رهنمودها و مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه زنان و خانواده را ارائه نمود و به بیان راهبردها و تبیین شیوه‌های اجرایی کردن آنها پرداخت و گفت: ارتقای آگاهی و توانایی زنان و مردان، برای ایفای نقش خود در چارچوب سبک‌ زندگی اسلامی ایرانی، اصلاح فرهنگ عمومی و حمایت از خانواده‌های در معرض آسیب و آسیب‌دیده از جمله موارد لحاظ شده در سند تحکیم خانواده است./959/پ202/ص
ارسال نظرات