۱۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۱۵۴۹۵۶
استاد حوزه علمیه:

انتخابات آزاد حرکتی انحرافی و در جهت خواسته دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با انتقاد از طرح انتخابات آزاد از سوی برخی افراد، آن را حرکتی انحرافی و در جهت خواسته های دشمنان انقلاب دانست.
امام جمعه محمود آباد

حجت الاسلام عبدالله اسماعیلی، استاد حوزه علمیه و امام جمعه محمودآباد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد بر ضرورت تقویت وحدت در جامعه تأکید کرد و گفت: دشمنان تلاش های زیادی را برای شکستن وحدت و از بین بردن آن انجام می دهند که هیچ گاه نباید تسلیم آنان شویم.

 

وی  با بیان این که وحدت تنها باید بر محور ولایت صورت گیرد، خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر ولایت می تواند جامعه را از هر خطری محفوظ نگاه دارد.

 

امام جمعه محمود آباد با بیان این که بصیرت و هوشیاری ارزنده ای باید در آستانه انتخابات ریاست جمهوری وجود داشته باشد، گفت: اقدامات ما نباید به گونه ای باشد که آب به آسیاب دشمنان نظام بریزیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با انتقاد از طرح انتخابات آزاد از سوی برخی افراد، آن را حرکتی انحرافی و در جهت خواسته های دشمنان انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: بهانه آزاد نبودن انتخابات از توطئه های دیگر دشمنان انقلاب و جمهوری اسلامی است که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری مطرح می شود.

 

حجت الاسلام اسماعیلی با بیان این که طراحان انتخابات آزاد خود در گذشته مجری انتخابات بودند، تصریح کرد: این افراد باید از بیان سخنانی که خواست اصلی دشمن است به شدت پرهیز کنند و تنها در مسیر ولایت گام بردارند.

 

امام جمعه محمود آباد با بیان این که ملت ایران در همه مسائل گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: مسؤولان و کارگزاران نظام نیز باید رهنمودهای معظم له را در همه مسائل اولویت فعالیت ها و برنامه ریزی های خود قرار دهند.

 

حجت الاسلام اسماعیلی با تأکید بر این که انحراف از مسیر ولایت ما را از رسیدن به سعادت حقیقی دور خواهد کرد، بیان داشت: در شرایطی که دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب و ارزش های نظام دینی استفاده می کنند باید گوش به فرمان ولی فقیه باشیم تا به انقلاب آسیبی نرسد./950/ت302/ب

ارسال نظرات