۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۱۵۵۳۲۸
رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران :

نقش بی‌بدیل رهبر انقلاب در بسیج عمومی ملت ایران غیرقابل انکار است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران ولایت فقیه را محور انقلاب خواند و ابراز داشت: مردم علاقه‌مندی خود را به این اصل بارها ثابت کردند و نشان دادند که همواره منتظر صدور فرمایشی برای اطاعت کردن از آن فرمایش هستند و چنین رابطه اعتقادی با ولایت‌فقیه دارند.
حجت الاسلام امير حسين شاهاني، فرمانده بسيج طلاب و روحانيون تهران بزرگ
حجت‌الاسلام امیرحسین شاهانی، رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با تاکید بر این‌که انقلاب اسلامی همواره با حضور مردم تداوم پیدا کرده است، بیان داشت: انقلاب اسلامی هم در پیدایش و هم در بقای خود مانند هر انقلاب دیگری نیازمند حضور مردم است، البته چون این انقلاب ویژگی اسلامی دارد و ماهیتی متفاوت با سایر انقلاب‌ها دارد این حضور با معناتر، پررنگ‌تر و تاثیرگذارتر است.
وی با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی با حضور مردم معتقد و مسلمان به رهبری امام خمینی(ره) آغاز شد، عنوان کرد: در تداوم آن با وجود دشمنی‌هایی که علیه انقلاب شد به واسطه همین حضور پررنگ مردم، انقلاب توانست فراز و نشیب‌های فراوانی را طی کند.
حجت‌الاسلام شاهانی حضور مردم در سالگرد پیروزی انقلاب را دارای اهمیت فراوانی دانست و ابراز داشت: این حضور نخست تجدید عهد مردم با آرمان‌های انقلاب است و در واقع تاکید دوباره‌ای بر تداوم انقلاب بهمن 57 بود، به‌ویژه حضور نسل سوم در مراسم 22 بهمن تاکید بر خواسته‌های مشروع نسل نخست انقلاب است لذا این حضور بسیار پرمعنا بود و نشان‌دهنده عشق و علاقه مردم به انقلاب، امام(ره) و راه شهدا است.
رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران بزرگ با اشاره به تهدیدهای استکبار جهانی و وجود تحریم‌های دشمنان، اظهار داشت: دشمن گمان می‌کند مردم دچار ناامیدی شده‌اند لذا حضور مردم جوابی دندان‌شکن و پاسخی کوبنده برای افرادی بود که همواره توطئه‌های گوناگونی طراحی می‌کنند تا مردم را ناامید ‌کنند.
وی با تاکید براین‌که بنا بر تجربه ایجاد تحریم‌ها انسجام ملی ایران را بیشتر کرده است، عنوان کرد: هنگامی که مردم مواجه با توطئه جدیدی از طرف دشمنان انقلاب شدند نه تنها دلسرد نمی‌شدند بلکه با حضور قاطعانه‌تر در صحنه‌های گوناگون نشان می‌دهند هرچه دشمنان فشار خود را بیشتر کنند مردم حضور پررنگ‌تری خواهند داشت که در صحنه‌هایی مانند انتخابات و راهپیمایی‌ها نمایان می‌شود.
حجت‌الاسلام شاهانی مردم را دوست‌دار نظام نامید و بیان کرد:  آنها می‌دانند که برای رسیدن به آینده‌ای درخشان باید تحمل و استقامت داشت، مردم با این فشارها و تحریم‌ها پشت انقلاب و نظام را خالی نمی‌کنند و در 22 بهمن بهتر از گذشته شرکت خواهند کرد.
رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران ولایت فقیه را محور انقلاب خواند و ابراز داشت: مردم علاقه‌مندی خود را به این اصل بارها ثابت کردند و نشان دادند که همواره منتظر صدور فرمایشی برای اطاعت کردن از آن فرمایش هستند و چنین رابطه اعتقادی با ولایت‌فقیه دارند.
وی در پایان با تاکید بر این‌که رهبر انقلاب همواره به خوبی عمل کردند، آگاهی دادند و توطئه های دشمنان را خنثی کردند، اظهار داشت: نقش بی‌بدیل ایشان در بسیج عمومی ملت ایران غیرقابل انکار است به‌گونه‌ای که حتی دشمنان این انقلاب و همچنین وزیر امور خارجه پیشین امریکا اذعان کرد «تا زمانی‌که آیت الله خامنه‌ای در ایران باشد ما به اهداف خود نمی‌رسیم»؛ لذا باید توجه به فرمایش‌های ایشان داشت و مسأله اعتقادی پیروی از رهبری را فراموش نکرد./9598/ت302/ص
ارسال نظرات