۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۱۵۵۸۹۵
مدیر مدرسه علمیه حجت‌ابن‌الحسن:

حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن اقتدار و استحکام نظام را می‌رساند

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه حجت‌ابن‌الحسن(عج) تهران با اشاره به این‌که مردم با حضور در راهپیمایی نقشه دشمن را خنثی می‌سازند، بیان کرد: ولایت فقیه یکی از نعمت‌هایی است که خداوند متعال برای ملت ایران ذخیره کرده‌ و دوست و دشمن اعتراف به نقش موثر رهبر انقلاب در پیشبرد اهداف نظام دارند.
راهپيمايي 22 بهمن
حجت‌الاسلام محمد علی مطلبی فشارکی، مدیر مدرسه علمیه حجت‌ابن‌الحسن(عج) تهران انقلاب کردن را دشوار خواند و ابراز داشت: حفظ و نگهداری انقلاب از ایجاد آن دشوارتر است چراکه هر ساله از ابتدای انقلاب تا امروز دشمنان انقلاب، فتنه‌ها و توطئه‌های خود را علیه نظام انجام می‌دادند.
وی با اشاره به حضور پررنگ و با تداوم مردم در 22 بهمن، بیان داشت: هنگامی که مردم حضور خود را در سنگر انقلاب با حضور در راهپیمایی 22 بهمن حفظ می‌کردند تمام فتنه‌ها و زحمت‌های دشمنان از بین می‌رفت، امسال نیز  این نیاز بیشتر احساس می‌شود چراکه انقلاب به دستاوردهای بسیاری رسیده است و دشمن نسبت به انقلاب کینه بیشتری دارد.
حجت‌الاسلام مطلبی فشارکی با تاکید بر این‌که حفظ دستاوردها و مسیر انقلاب به حضور مردم وابسته است، ابراز داشت: حضور مردم در راهپیمایی اقتدار و استحکام نظام را می‌رساند و پشتوانه عظیم مردمی را بدون هیچ هزینه‌ای برای نظام ایجاد می‌کند که به کمک آن عبور از تحریم‌ها و مشکل‌های موجود آسان می‌شود و دشمنان با مشاهده آن سردرگم خواهند شد.
مدیر مدرسه علمیه حجت‌ابن‌الحسن(عج) با اشاره به این‌که مردم از ابتدای انقلاب نشان دادند تحریم‌ها و فشارها بر آنان تاثیری ندارد، افزود: همان‌طور که مردم فشار جنگ تحمیلی را تحمل کردند امروز نیز از جنگ نرم موجود سرفراز بیرون خواهند آمد و این‌گونه مسایل در آنها تاثیرگذار نیست، البته افرادی که همواره از دشمنان ترس داشتند از تبلیغ‌های آنها تاثیر خواهند گرفت.
وی ولایت فقیه را یکی از نعمت‌هایی که خداوند متعال برای ملت ایران ذخیره کرده ‌است نامید و ابراز داشت: این نعمت در ابتدا امام خمینی(ره) و پس از ایشان حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله) هستند، البته ایشان در زمان رهبری امام(ره) نیز از دستان پر قدرت معمار کبیر انقلاب بودند و پس از رحلت امام(ره) به گفته دوست و دشمن به بهترین روش انقلاب را هدایت کردند.
حجت‌الاسلام مطلبی فشارکی گفت: گفتارهایی که رهبر معظم انقلاب در طول انقلاب داشتند مردم را به خوبی هدایت کرده است، مردم نشان دادند که پیروی کردن از ولایت فقیه باهوش، دانشمند و فقیه که با چشمان تیزبین خود فتنه‌ها را رصد و خنثی می‌کند، آسیب‌ها را به صفر می‌رساند.
مدیر مدرسه علمیه حجت‌ابن‌الحسن(عج) با تاکید بر این‌که هر ملتی در رفاه به نقطه‌ای نخواهد رسید و هنگامی که احساس نیاز کند پیش می‌رود، بیان داشت: تحریم‌های موجود دستاوردهای بزرگی مانند جنگنده قاهر را به ما هدیه داده است و این فشارهای اقتصادی نیز به ما کمک خواهد کرد که نظام اقتصادی خود را بهبود بخشیم و  همان‌طور که در طول جنگ تحمیلی نیازهای خود را درک کردیم و پس از آن به فرموده امام خمینی(ره) ملت کمربندهای علمی را محکم کردند و امروز به دست آوردهایی رسیدند، این تحریم‌ها نیز بعدها نشان خواهد داد، تاثیری در کندکردن روند تکامل ملت نداشته است./9598/ت301/ص

 

ارسال نظرات