۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۱۵۶۰۰۵
استاندار قم:

مردم در یوم الله 22 بهمن پاسخ کوبنده‌ای به هجمه دشمنان می‌دهند

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم با صدور پیامی فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن را گرامی داشت و اعلام کرد: مردم در راهپیمایی عظیم یوم الله 22 بهمن حضور پرشور داشته و پاسخ کوبنده‌ای را به هجمه‌های دشمنان کوردل خواهیم داد.
کرم رضا پيريايي استاندار قم
به گزارش خبرگزاری رسا، در پیام کرم رضا پیریایی آمده است: یوم الله بیست و دوم بهمن ماه روز پیروزی اسلام ناب محمدی(ص)، سر آغاز طلوع نورانی روزی است که شب نکبت بار 2500 ساله سلطنت شاهنشاهی در کشور ایران را پایان داد و بانگ الله اکبر پرچم توحید را بر فراز سرزمین اسلامی ایران به اهتزاز در آورد تا بساط غارتگری بیگانگان و تحقیر و ذلت ملت بزرگ ایران برای همیشه برچیده شود، 22 بهمن روز تجلی عزت، اقتدار و خودباوری ملت بزرگ ایران است. تردیدی نیست که انقلاب اسلامی ایران بعد از پیروزی، همواره خار چشم دشمنان و مستکبران بوده و هست.
در ادامه این پیام آمده است: امروز با گذشت بیش از سه دهه از خیزش عظیم ملت ایران در مقابله با استکبار و احیای ارزش‌های اسلامی، شاهدیم که شجره طیبه انقلاب اسلامی در پرتو انفاس قدسی باغبان انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و خلف شایسته آن مرد الهی، مقام معظم رهبری همچون درخت تنومندی به بار نشسته و این ملت در صحنه‌های گوناگون و در مسیر انقلاب و آرمان‌های الهی آن، همچنان بالنده و پر صلابت و پابرجا ایستاده است.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: در سی و چهارمین فجر درخشان انقلاب اسلامی یاد و خاطره فجر آفرینان غیور را گرامی می‌داریم و با گوش و جان سپردن به سفارش گوهربار معمار کبیر انقلاب اسلامی و تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص ضرورت صیانت از اصل اصیل انقلاب اسلامی و حفظ وحدت کلمه، در راهپیمایی عظیم یوم الله 22 بهمن، حضور پرشور داشته و پاسخ کوبنده‌ای را به هجمه‌های دشمنان کوردل خواهیم داد.
در پایان این پیام آمده است: بی تردید عموم مردم انقلابی، شهید پرور و ولایت مدار قم مقدس، همگام و هم‌صدا، با مردم غیور ایران اسلامی، با حضور دشمن شکن خود در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای حماسه ماندگار دیگری را رقم خواهند زد./927/د102/پ
ارسال نظرات