۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۵۶۰۷۹
حضور باشکوه مردم در جشن انقلاب؛

ملت یکصدا فریاد وحدت و همدلی سر داد

خبرگزاری رسا ـ راهپیمایی سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور حماسی و مثالزدنی اقشار مختلف مردم در شهرهای مختلف کشورمان برگزار شد.
 راهپيمايي يوم الله 22 بهمن راهپيمايي يوم الله 22 بهمن
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران با سلایق مختلف در صحنه حضور یافته و با شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن فریاد استقلال و آزادی و دفاع از ارزش ها سر دادند.
امروز شهرهای مختلف کشورمان شاهد حضور حماسی مردمی بود که با وجود مشکلات فراوان در صحنه حضور یافتند و با سر دادن شعارهایی نفرت و انزجار خود را از دولت های استکباری اعلام کردند؛ مردم با حضور و شعارهای خود اعلام کردند که تا پای جان آماده دفاع از انقلاب، ولایت فقیه و جمهوری اسلامی ایران و مقابله با استکبار جهانی هستند و هرگز سازش و مذاکره با مستکبران را نخواهند پذیرفت.
مردم با شعار مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل هرگونه سازش با دولت های استکباری را در تضاد با منافع ملی و مصالح نظام دانستند.
راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر امام و رهبری و با حمل پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و پارچه نوشته هایی با مضون حمایت از انقلاب و رهبری، پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.
مردم ایران که از اتفاقات و بداخلاقی های اخیر در سطح کشور دلخور بودند با سر دادن شعارهایی از رفتارهای اخیر مسؤولان انتقاد کرده و با تاکید بر تبعیت آنان از رهبر معظم انقلاب و حفظ وحدت، هرگونه اختلاف افکنی را خیانت به نظام، امام و رهبری دانستند.
مردم از مسؤولان خواستند با حفظ وحدت و همدلی تمام همت خود را صرف خدمت رسانی صادقانه کنند و آب به آسیاب دشمن نریزند.
در پایان مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهرهای مختلف کشورمان قطعنامه ای در حمایت از فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب، انزجار از آمریکا و هم پیمانانش، حمایت از بیداری اسلامی و تاکید بر حفظ وحدت مسؤولان و تبعیت آنان از رهبری قرائت شد.
مراجع عظام تقلید، علما و شخصیت های حوزوی نیز همگام با دیگر اقشار مردمی در جشن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور یافتند و در راهپیمایی شرکت کردند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات