۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۱۵۶۲۰۶
با تقدیر از حضور مردم در 22 بهمن مطرح شد؛

تاکید ائمه جمعه لرستان بر اهتمام مسؤولان در حفظ وحدت و خدمت به مردم

خبرگزاری رسا ـ ائمه جمعه لرستان در گفت و گو با خبرنگاران از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر کردند و از مسؤولان خواستند ضمن قدردانی از مردم بر حفظ وحدت و افزایش خدمت رسانی اهتمام بورزند.
22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در جنوب، ائمه جمعه لرستان در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن با حضور در جمع خبرنگاران از حضور حماسی مردم در راهپیمایی تشکر کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کرد و این حضور را در بردارنده پیام مهم وحدت کلمه، انسجام ملی و تبعیت از ولایت فقیه دانست.

امام جمعه خرم آباد، مردم لرستان را مدافع ارزش‌های نظام و انقلاب در عرصه‌های مختلف دانست و عنوان کرد: مردم این استان امروز بار دیگر با حضور کم نظیر خود حماسه دیگر خلق کردند.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی در ادامه شکست ناپذیری و زیرسلطه بیگانگان نرفتن را ویژگی جهانی ملت ایران عنوان کرد و گفت: این ویژگی مردم نشان دهنده ادامه دهی راه شهدا و امام راحل(ره) است.

نماینده ولی فقیه در لرستان نتیجه حضور باشکوه مردم را ناامیدی دشمنان دانست و اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در سایه رهبری‌های حکیمانه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، ماهیت وجودی نظام سلطه و استکبار جهانی را به چالش کشیده‌اند.

هیچ مشکلی نمی تواند ملت ایران را متوقف کند

حجت‌الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد با تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: هیچ مشکلی نمی‌تواند ملت ایران را از حرکت در مسیر انقلاب متوقف کند.

 وی با بیان این‌که ملت ایران در راه عظمت انقلاب مشکلات و سختی‌ها را تحمل می‌کنند اظهار داشت: مسؤولان کشور باید از شعله‌ور کردن اختلافات پرهیز کنند و در پاسخ به محبت مردم مشکلات آنان را حل کنند.

امام جمعه بروجرد حرکت در مسیر اختلاف را خیانت به نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: مسؤولان اختلافات را کنار گذاشته و به فکر حل مشکل گرانی و افزایش قیمت باشند.

حجت الاسلام ترابی 22 بهمن را روز افتخار ملت ایران در برابر دنیا دانست و گفت: ملت ایران در طول سال‌‌های گذشته ثابت کرده‌اند که همواره با حضور باشکوه در عرصه‌های مختلف موجب یأس و ناامیدی دشمنان انقلاب می‌شوند.

دفاع از انقلاب در شرایط سخت نشان دهنده بصیرت ملت است

حجت الاسلام محمد لروند، امام جمعه پلدختر، دفاع از انقلاب در شرایط سخت و تحریم را نشان دهنده بصیرت ملت دانست و گفت: دشمنان کوردل بدانند که ملت ایران با وجود همه تحریم‌ها و فشارهای خارجی، دست از حمایت ولایت فقیه و ارزش‌های انقلاب بر نمی‌دارد.

وی خاطر نشان کرد: استکبار با حیله تحریم می‌خواهد ولایت را از مردم جدا کند اما حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن نشان از شکست آنان داشت.

حجت الاسلام لروند با بیان این‌که ملت ایران بار دیگر ثابت کردند که توطئه‌های استکبار خللی در اراده آنان ایجاد نمی‌کند اظهار داشت: تا زمانی که مردم در صحنه باشند و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حاکم باشد، دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند، بکنند.

امام جمعه پلدختر حضور مردم در عرصه‌های مختلف را بزرگ‌ترین پشتوانه انقلاب دانست و خاطر نشان ساخت: ملت ایران با حضوری گسترده در راهپیمایی، دست رد به سینه کسانی زد که خواب‌های آشفته برای ملت ما می‌بینند.

حجت الاسلام لروند در پایان خاطر نشان کرد: مسؤولان باید قدردان این ملت بصیر باشند و تلاش کنند تا مسیر پیشرفت و آبادانی کشور را هموار کنند.

حضور مردم تأیید ادامه راه شهداست

حجت الاسلام هراتی مطلق، امام جمعه ازنا، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشان دهنده پایبندی به انقلاب دانست و افزود: این حضور مهر تأییدی بر تعهد ملت در راستای دفاع از ارزش‌ها است.

وی به دسیسه‌های دشمنان در جهت جدایی ملت از روحانیت اشاره کرد و گفت: دشمن خیال می‌کند با تحریم‌ و فشار می‌تواند مردم را نسبت به نظام دلسرد کند اما با نگاهی به گذشته می‌توان نمره درخشان این مردم در هشت سال دفاع مقدس را مشاهده کرد.

امام جمعه ازنا با اشاره به حضور مردم در تمام صحنه‌ها و حوادث انقلاب، خطاب به مسؤولان گفت: قدر این مردم را بدانید و خدمت به ملت را افتخاری برای خود بدانید.

حجت الاسلام هراتی مطلق با بیان این‌که مسؤولان وحدت را از مردم بیاموزند ابراز داشت: مسؤولان با اختلافات خود سبب عقب ماندگی کشور می‌شوند.

وی در پایان تصریح کرد: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که ملت ایران مانند بهمن 57 دست از آرمان‌های انقلاب اسلامی برنداشته‌اند و به طور قطع در انتخابات سال آینده نیز با همین گستردگی شرکت خواهند کرد.

انقلاب اسلامی در برهه کنونی به قدرتی بزرگ در منطقه تبدیل شده است

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، امام جمعه کوهدشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران را بزرگترین رخداد قرن دانست و افزود: انقلاب اسلامی در برهه کنونی به قدرتی بزرگ در منطقه تبدیل شده است.

وی انقلاب اسلامی را سرچشمه بیداری اسلامی و عدالت خواهی در جهان دانست و افزود: انقلاب اسلامی سبب برهم زدن معادلات دشمنان و سرنگونی رژیم ظلم شد.

امام جمعه کوهدشت با بیان این‌که مسؤولان باید به حل مشکلات مردم بپردازند ابراز داشت: این حرکت ارزشمند مردم، وظیفه مسوولان نظام در خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم را چندین برابر کرده است.

حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به حضور پرشور مردم اظهار داشت: حضور در راهپیمایی امروز یک پشتوانه عظیم برای انقلاب و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان انقلاب اسلامی بود.

مردم با تمام وجود از آرمان های اسلامی انقلاب دفاع کردند

حجت الاسلام رجایی‌پور، امام جمعه دورود، بیست و دوم بهمن را مظهر تجلی قدرت مردم و امت حزب الله دانست و افزود: مردم با تمام وجود از آرمان‌های اسلامی انقلاب دفاع کردند.

امام جمعه دورود ملت ایران را بصیر و وظیفه شناس معرفی کرد و گفت: امروز ملت ایران ثابت کرد که فشار دشمنان تأثیری بر اقتدار و عظمت آنان نخواهد داشت.

حجت الاسلام رجایی‌پور مردم ایران را بصیر معرفی کرد و گفت: ملت نشان داد با وجود مشکلات اقتصادی دغدغه اصلی آنان انقلاب است.

وی با بیان این‌که ملت ایران همواره از اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع می‌کند، ابراز داشت: در شرایطی که کشورهای مستکبر به ‌ویژه آمریکا تمام تلاش خود را برای دلسرد کردن مردم نسبت به انقلاب به کار برده‌اند قشرهای مختلف مردم در صحنه حاضر شدند و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند./9464/گ503/ص

ارسال نظرات