۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۱۵۶۳۷۴
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

صاحبان اصلی انقلاب شایسته بهترین خدمات هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین با بیان این که مدیران باید تلاش کنند تا امور زندگی برای مردم آسان‌تر شود، گفت: مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند و باید برای خدمت به آنها از همه ظرفیت ها به خوبی بهره گیریم.
نماينده ولي فقيه در قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله هادی باریک بین، نماینده ولی فقیه در قزوین، امروز در دیدار رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به نقش این سازمان در کشور، گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بیشترین ارتباط با عموم جامعه دارد.

 

وی خدمت‌گزاری به مردم را رسالت و وظیفه مهم مسؤولان در جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مهم‌ترین دغدغه مدیران در جامعه اسلامی باید خدمت به آحاد جامعه باشد.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که خدمت‌گزاری مسؤولان به مردم باید بی‌منت باشد، خاطرنشان کرد: خدمت بی منت به مردمی مؤمن و معقتد یک رسالت مهم است.

 

آیت الله باریک بین با ابراز خرسندی از خدمات دستگاه های اجرایی در جهت رفع دغدغه‌ها و تأمین رفاه مردم، بیان داشت: مسؤولان باید از فرصتی که در اختیار آنها قرار داده شده در جهت رفاه مردم بهره گیرند.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین با بیان این که مدیران این سازمان باید تلاش کنند تا کارها برای مردم آسان‌تر شود، خاطرنشان کرد: مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند و باید برای خدمت به آنها از همه ظرفیت ها به خوبی بهره گیریم.

 

امام جمعه قزوین در بخش دیگری از سخنان خود  به حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد وگفت: ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی بار دیگر با آن حضور پرشور خود نشان دادند که پشتیبان ولایت هستند.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که حضور حماسی ملت ایران در یوم الله 22 بهمن، صدای هر دشمنی را در گلو خاموش کرد، بیان داشت: این حضور بی نظیر نشان داد که ملت ایران اسلامی مردمی فیهم، آگاه و ولایت مدار هستند.

 

آیت الله باریک بین در بخش پایانی سخنان خود از حضور مردم قزوین نیز در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر کرد./950/ پ202/س

 

ارسال نظرات