۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۱۵۶۶۷۱
باقری لنکرانی:

اعتماد به افراد مؤمن و انقلابی تجربه ارزشمند انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ‌ سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی تصریح کرد: تجربه انقلاب، تجربه اعتماد به نیروهای مؤمن، انقلابی و حزب‌اللهی است و کسانی که می‌خواهند از این نیروها جداشوند، باید بدانند که خسارت بزرگی را متحمل می‌شوند.
باقري لنکراني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دکتر کامران باقری لنکرانی، سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی عصر روز پنج شنبه بیست و ششم بهمن ماه در همایش 34 سال پایداری در مقابل فتنه و انحراف در مجتمع سیدالشهدا(ع) واقع در میدان هفتم تیر تهران اظهار داشت: درخت تنومند انقلاب اسلامی در سی و چهارمین سالگرد پیروزی مورد آسیب‌ها و آفاتی قرار گرفته که اگر نسبت به آنها هوشیار نباشیم، به انقلاب صدمه وارد می‌شود.

وی در ادامه شناخت و آگاه کردن مردم از آفات را مهم‌ترین اقدام در برابر آسیب‌های انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: اگرچه طبق وعده الهی این انقلاب تا ظهور امام زمان(عج) امتداد خواهد یافت ‌اما ما وظیفه داریم انقلاب اسلامی را حفظ کنیم.

باقری لنکرانی با اشاره به این‌که آفاتی که انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند، عمدتا در درون آن ریشه دارد، اظهار داشت: قداست‌زدایی یکی از مهم‌ترین آفات انقلاب است، زیرا انقلاب ما بر اساس آرمان‌های مقدسی شکل گرفته و همچنین ارتباط مردم با رهبری مقدس است اما افرادی که از آنها توقع می‌رود که در جهت استحکام این ارتباط و تحکیم این قداست تلاش کنند، خواسته یا ناخواسته درجهت تقدس‌زدایی گام برمی‌دارند.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی مردم گریزی را آفت دیگر انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: کسانی که در عرصه انقلاب از آنها توقع می‌رود ارتباطشان را با مردم تقویت کنند، با مردم‌گریزی راهشان را از مسیر انقلاب جدا می‌کنند.

باقری لنکرانی اظهار داشت: فراموش کردن تجربه‌های موفقی که در انقلاب رخ داده، یکی دیگر از آفات است اما باید بدانیم در هر صحنه‌ای که توفیقی داشته‌ایم، جایی بوده که نیروهای مؤمن و انقلابی اثرگذار بوده‌اند.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: تجربه انقلاب، تجربه اعتماد به نیروهای مؤمن، انقلابی و حزب‌اللهی است و کسانی که می‌خواهند از این نیروها جداشوند، باید بدانند که خسارت بزرگی را متحمل می‌شوند.

باقری لنکرانی خودمحوری و خودبسندگی را از دیگر آفات انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: محروم کردن خود و نظام از کارجمعی و گروهی باعث اختلال می‌شود.

وی با نأکید بر این‌که ما باید تکلیف خود را که دفاع مؤمنانه و بی‌منت از انقلاب اسلامی است ادا کنیم، اظهار داشت: برخی برای حضور خود منت می‌گذارند در حالی‌ که انقلاب اسلامی نیروهایی را پرورش داده که بی‌منت خدمت می‌کنند و این مسیر را تا نهایت به پیش می ‌برند.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی عنوان کرد: جبهه پایداری درحال تدوین برنامه دولت یازدهم است که به مشارکت اندیشمندان نیاز دارد و از همه عزیزان با هر تخصص و گرایش تخصصی دعوت می‌کند تا در تدوین این برنامه مشارکت فعال داشته باشند تا بتوانیم این امر را با همکاری جمع بیشتری از متعهدان به انقلاب اسلامی انجام دهیم./956/پ202/ج

ارسال نظرات