۳۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۱۵۶۹۸۵

اعلام حمایت علما و طلاب مشهد از بیانات اخیر رهبر انقلاب

خبرگزاری رسا ـ آیت الله عزالدین زنجانی، طی پیامی همه مسؤولان کشور را به همدلی و پرهیز از اختلاف دعوت کرد.
وحدت

 به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عزالدین زنجانی از  علمای حوزه علمیه مشهد در پیامی همه مسؤولان کشور را به همدلی و پرهیز از اختلاف دعوت کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله االرحمن الرحیم

در این موقعیت حساس کشور که دشمنان قسم خورده اسلام و ایران از هیچ دسیسه‌ای و فتنه‌ای فروگذار نیستند؛ اختلاف برای پیکر ام القرای بلاد اسلامی جهان یعنی جمهوری اسلامی عزیز ایران به منزله سم مهلک است؛ لذا رعایت و التزام به نسخه شفابخش طبیب مشفق و دور اندیش این نظام یعنی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای همه مسئولین لازم الاجرا و واجب الاتباع است. لهذا همه آقایان که در رأس امور هستند نصایح معظم ‌له را نصب‌العین قرار داده و هرگز تخطی از آن‌ها را روا ندارند.
والسلام علیکم و رحمه ا... و برکاته

  

 امروز وحدت قوا از اهمیت بیشتری برخوردار است

این گزارش حاکیست، حجت الاسلام و المسلمین دهشت از دیگر علمای حوزه علمیه مشهد، با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری گفت: بحث استیضاح با آن شکل صحیح نبود و مسائلی که به ماجرا مربوط نیست نباید مطرح می‌‌شد.

 

وی افزود: مسئولان می‌بایست دقت کنند که از آبروی جمهوری اسلامی مایه نگذارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین دهشت به ممانعت از سخنرانی رییس مجلس در قم اشاره و با بیان این که اینگونه کارها مطلوب نیست، ابرازداشت: قطعاً وحدت، انسجام و همدلی در پیشرفت و رشد کشور مؤثر است و مسؤولان در این زمینه نقش مهمی دارند.

 

وی تصریح کرد: امروز وحدت قوا از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا دشمنان این نظام هر روز در صدد ضربه زدن هستند.


وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره مذاکره با آمریکا، با بیان این که طبق بیان رهبری فرزانه انقلاب، مذاکره باید به طور منصفانه و عادلانه باشد، گفت: ایالات متحده نباید با اهداف شر و تهدید، به دنبال مذاکره با ایران باشند؛ زیرا مبنا و شاکله نظام مقدس جمهوری اسلامی ضداستکباری و علیه نظام سلطه است.

 

استاد حوزه علمیه مشهد با بیان این که امروز از هر روز دیگر به وحدت، یکپارچگی، همدلی و همراهی مسؤولان نیاز است، اظهارداشت: روحانیان و طلاب حوزه علمیه می‌بایست نسبت به امور مختلف جاری در جامعه و به ویژه مسائلی که در فرمایشات مقام معظم رهبری مطرح شد، اهتمام ورزند و به تبیین و توضیح تأکیدات معظم له بپردازند.

 

 

اعلام حمایت مدرسه علمیه حضرت خدیجه در حمایت از بیانات اخیر رهبر انقلاب

 

مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد گفت: در شرایط کنونی و با وجود تحریم شدید اقتصادی مردم، انتظار ما از مسؤولان حفظ وحدت و اخلاق و همفکری در جهت از بین بردن مشکلات معیشتی مردم است و آن چه در یکشنبه سیاه مجلس اتفاق افتاد، دل هر دل سوخته انقلاب را به درد آورد و دشمن شاد کن بود.

 

وی افزود: ما جامعه طلاب، همراه با رهبر معظم حضرت آیت الله خامنه (دامت برکاته) و پا به پای دستورات ایشان ایستاده ایم و خواستار رعایت تقوا و وحدت و بصیرت و اجرای عمل و متتابعت کامل مسئولین در راه رسیدن به آرمانهای والای انقلابمان هستیم./930/پ203/ب

ارسال نظرات