۰۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۱۵۷۵۹۶
آیت الله شبستری:

سخنان رهبر انقلاب درباره ضرورت وحدت مسؤولان، درد دل مردم بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز با بیان این که رهنمودهای ولی فقیه فصل‌الخطاب همه جریان‌ها است، گفت: سخنان رهبر انقلاب اسلامی درد دل مردم بود.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به دیدار اقشار مختلف مردم استان با رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه قیام تاریخی 29 بهمن سال 1356 تبریز اظهار داشت: مردم آذربایجان و تبریز در این دیدار عشق و ارادت خالصانه خود به ولایت فقیه را به نمایش گذاشتند.

 

وی با تأکید بر این‌که رهنمودهای رهبر انقلاب نصب العین مردم ایران و به ویژه مسؤولان خواهد بود، خاطرنشان کرد: پس از بیانات صریح، روشن و قطعانه رهبر انقلاب هیچ مسؤولی نباید به اختلافات دامن بزند و سوژه تخریبی دست دشمنان نظام اسلامی بدهد، اگر فرد و یا گروهی بر خلاف منویات رهبری حرکت کند، ملت ایران آنها را نخواهد بخشید.

 

امام جمعه تبریز با اشاره به تأکید دوباره رهبری بر حفظ وحدت میان مردم و مسؤولان سه قوه گفت: ما نمازگزاران جمعه تبریز اعلام می کنیم؛ رهبرا بیانات مشفقانه و دلسوزانه شما که حرف دل مردم بود را با جان و دل شنیدیم و از اظهار لطف معظم‌له به مردم آذربایجان و از رهنمودهای ایشان در زمینه مسائل سیاست خارجی و داخلی سپاسگزاریم.

 

آیت‌الله شبستری با اشاره به این‌که رهنمودهای ولایت فقیه فصل‌الخطاب تمامی جریان‌ها است، گفت: مسؤولان و گروه‌های سیاسی باید در آستانه انتخابات از سخنان تفرقه‌آمیز پرهیز کنند، در غیر این صورت مورد غضب ملت ایران قرار گرفته و طرد خواهند شد، در حقیقت باید دانست که سخنان رهبری درد دل مردم بود.

 

وی با بیان این‌که مسؤولان باید بیانات معظم له را آویزه گوش قرار دهند، تصریح کرد: اگر امروز عده‌ای در داخل به مسأله مذاکره با آمریکا دامن می زنند، بدانند که رهبر انقلاب در این سخنان مهم مواضع صریح و شفاف نظام در قبال آمریکا را مطرح کردند و فرمودند که غرض اصلی آمریکا فریب افکار عمومی است.

 

نماینده خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در شرایطی شاهد طرح مسأله مذاکره از سوی آمریکا هستیم که آمریکا با اعمال شدیدترین تحریم‌ها به دنبال براندازی نظام اسلامی حرکت می کند، غافل از این‌که ملت ایران در حماسه 22بهمن پاسخی کوبنده به تحریم ها دانند.

 

وی با بیان این‌که راهپیمایی پرشور و آگاهانه ملت ایران در 22 بهمن پیام مهمی به سردمداران استکبار جهانی و آمریکا داشت، گفت: مردم نشان دادند که این تحریم ها نه تنها موجب دلسردی آنان از نظام اسلامی نشده است، بلکه امسال باشکوه‌تر از سال های قبل در صحنه حاضر شدند و مانند بهمنی بر سر دشمن فرود آمدند.

 

آیت الله شبستری در پایان خطبه های نماز جمعه تبریز با تقدیر از دستگاه قضایی کشور در رسیدگی سریع و قاطعانه به پرونده فساد اقتصادی اظهار داشت: پس از بررسی و رسیدگی های فشرده به این پرونده موضوع با صدور حکم اعدام مسببان اصلی آن پایان یافت که امیدواریم ادامه این جریان نیز با همان قاطعیت پیگیری شود.

 

وی با تأکید بر اعمال نظارت های لازم و پیشگیری های معمول برای جلوگیری از وقوع چنین جرائمی گفت: درخواست مردم از قوه قضائیه این است که اگر افراد دیگری به طور احتمالی ممکن است در این اختلاس شرکت داشته باشند، نیز باید شناسایی و محاکمه می شوند./935/پ201/س

 

ارسال نظرات