۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۱۵۷۷۱۱
فرمانده سپاه قمر بنی هاشم:

به فعلیت رساندن توان فنی کشور بر عهده مهندسان بسیجی است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه قمر بنی هاشم چهارمحال و بختیاری با بیان این که انقلاب اسلامی ملت ایران را از اوج ذلت به اوج قدرت و اقتدار رساند گفت: تبدیل ظرفیت های بالقوه به بالفعل فنی کشور بر عهده مهندسان بسیجی است.
سردار محمدسليماني، دبير ستاد احياي امر به معروف و نهي از منکر چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، رضا محمدسلیمانی، فرمانده سپاه قمر بین هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در همایش روز مهندسی و بسیج مهندسین اظهار داشت: امت اسلامی ایران با صبر و استقامت و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در جهت سیر تکاملی خود قرار گرفته است.

فرمانده سپاه قمر بین هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حضور حماسی و ارزشمند امت اسلامی در 22 بهمن ثابت کرد که هیچ عاملی نمی‌تواند آنها را از مسیر حق و حقیقت بازدارد و ملت ایران اسلامی این نکته را به دشمنان نظام به خوبی نشان داد.

عضو شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با بیان این که امدادهای الهی همواره شامل حال ملت مسلمان ایران است، خاطرنشان کرد: کمک‌ها و امدادهای الهی از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی متوجه ملت ایران شد و این مسأله همچنان ادامه دارد.

وی عزت و اقتدار کشور را از مهم‌ترین دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: در حالی که ملت ایران در دوران پهلوی ملتی ضعیف و ذلیل به شمار میرفت، به لطف خدا و پیروزی انقلاب اسلامی این خواری و ذلت به اقتدار و عزت تبدیل شد.

محمدسلیمانی ابراز داشت: الگو شدن ایران اسلامی برای کشورهای اسلامی و آزادی‌خواه جهان از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی بود و این امر امروزه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است.

فرمانده سپاه قمر بین هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری بر ضرورت حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود: هر یک از اقشار جامعه وظیفه دارد که به نوبه خود این دستاوردها را حفظ و پاس بدارد.

عضو شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش بسیج مهندسین در حفظ و تداوم دستاوردهای انقلاب اسلامی، یادآور شد: تبدیل کردن فرصت‌ها و ظرفیت‌های بالقوه نظام و ساماندهی توان فنی کشور بر عهده مهندسان بسیجی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ملت مسلمان ایران در هر قشر و گروهی که قرار دارد در تلاش است تا بر عزت و اقتدار کشور بیفزاید و نقشه‌های شوم دشمن نقش بر آب کند./9457/پ202/س

ارسال نظرات