۰۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۱۵۷۸۲۶

بازدید مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی از مدرسه علمیه هادی‌شهر

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی به همراه معاونان از نزدیک در جریان روند آموزشی و تربیتی مدرسه علمیه حضرت رسول اکرم(ص) هادی‌شهر قرار گرفتند.
حجت الاسلام علي انتظاري، مدير استاني حوزه علميه آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی امروز به همراه معاونان تهذیب، تبلیغ، امور طلاب، برنامه ریزی و نظارت با سفر به شهرستان هادی‌شهر در جریان آموزشی و تربیتی مدرسه علمیه حضرت رسول اکرم(ص) این شهر قرار گرفت.

 

وی در سخنانی سطح علمی طلاب و کیفیت آموزش در این مدرسه علمیه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به این‌که مدرسه علمیه هادی شهر از مقطع سیکل اقدام به پذیرش طلبه می کند، سطح سواد طلاب این مرکز نسبت به دیگر مدارس که از مقطع دیپلم پذیرش دارند، قابل توجه است.

 

حجت الاسلام انتظاری ادامه داد: طبق ارزیابی‌های به‌عمل آمده مدرسه علمیه حضرت رسول اکرم(ص) جزو مدارس علمیه نمونه استان محسوب می شود که این ارزیابی در جریان المپیاد علمی طلاب استان و نتایج به دست آمده از امتحانات نیم ال اول و دوم سال تحصیلی است.

 

همچنین حجت الاسلام کاظمی، مدیر مدرسه علمیه حضرت رسول اکرم(ص) در سخنانی به ارائه گزارشی از فعالیت های این مرکز علوم دینی پرداخت و اظهار داشت: هم اکنون 80 طلبه در 5 پایه تحصیلی مشغول به تحصیل در این مدرسه علمیه هستند که نظم در تحصیل، برگزاری جلسات اخلاق، توجه به سنت‌های آموزشی حوزه و تعامل میان استاد و شاگرد همواره مورد توجه بوده است.

 

وی از احداث ساختمان جدید حوزه علمیه برادران هادی شهر خبر داد و گفت: این مرکز بزرگ علوم دینی در زمینی به مساحت 65 هزار مترمربع با پیگیری و نظارت مدیر استانی حوزه های علمیه استان و امام جمعه جلفا در حال احداث است.

 

مدیر مدرسه علمیه حضرت رسول اکرم(ص) ادامه داد: فاز نخست حوزه علمیه هادی شهر تاکنون بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که امیدواریم با تأمین اعتبارات لازم به زودی شاهد افتتاح ساختمان جدید حوزه علمیه حضرت رسول اکرم(ص) در منطقه مرزی جلفا و هادی شهر باشیم.

 

گفتنی است، در ادامه این بازدید، هر یک از معاونت‌های مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی دیدارهایی جداگانه با اساتید و طلاب این مرکز علوم دینی داشتند./935/پ203/ب

ارسال نظرات