۰۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۱۵۸۱۳۹
در تبریز؛

مبانی نظری مردم‌سالاری دینی بررسی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مبانی نظری مردم‌سالاری دینی در مناظره حجت الاسلام احمد رهدار و علی شکوهی تحلیل و بررسی خواهد شد.
مناظره در تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درتبریز، مناظره آقایان علی شکوهی و حجت الاسلام احمد رهدار فردا چهارشنبه، 9 اسفند ماه با موضوع «مردم سالاری دینی، مبانی نظری و میزان تحقق آن در تجربه جمهوری اسلامی» در دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

 

«مردم سالاری دینی، مبانی نظری و میزان تحقق آن در تجربه جمهوری اسلامی» موضوعی است که دکتر علی شکوهی و حجت الاسلام احمد رهدار در خصوص آن در تالار شهید شفایی دانشگاه تبریز به مناظره خواهند پرداخت.

 

بنابر این گزارش، دکتر علی شکوهی، فعال سیاسی، نویسنده و محقق اصلاح طلب است که سوابق مطبوعاتی چون سردبیری هفته نامه ارزش ها و مدیریت وبگاه فردا را داراست.

 

حجت الاسلام احمد رهدار نیز هم ‌اینک رییس مؤسسه مطالعات و تحقیقات اسلامی فتوح اندیشه در قم است؛ افزون بر تمرکز بر پروژه اسلام سیاسی، در رشته ‌های فلسفه، تاریخ، علوم سیاسی و جامعه شناسی در دانشگاه ‌های مختلف کشور در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به تدریس اشتغال دارد.

 

گفتنی است، حجت الاسلام رهدار فردا برای حضور در چهارمین نشست هم‌اندیشی مسؤولان نهاد رهبری، مدیران گروه معارف و استادان روحانی دانشگاه های استان که در تبریز برگزار خواهد شد، وارد تبریز می شود./935/پ203/س

 

ارسال نظرات