۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۱۵۹۶۱۲

طلاب و روحانیان بوشهری در محکومیت کشتار شیعیان پاکستان تجمع کردند

خبرگزاری رسا ـ طلاب، روحانیان و مردم بوشهر در محکومیت کشتار شیعیان پاکستان به دست عمال وهابی با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» تجمع کردند.
طلاب و روحانیان بوشهری در محکومیت کشتار شیعیان پاکستان تجمع کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، طلاب، روحانیان و مردم ولایتمدار بوشهر، صبح امروز، تجمع اعتراض آمیزی در محکومیت کشتار شیعیان پاکستان برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، در این تجمع اعتراض آمیز که در اعتراض به کشتار شیعیان پاکستان به دست عُمال وهابیت صورت گرفت، آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر نیز حضور داشت.

در این تجمع، حجت الاسلام جمالی، مدیر حوزه های علمیه خواهران استان بوشهر به ایراد سخنرانی پرداخت و با بیان این که شیعیان، جان خود را برای اهل بیت عصمت و طهارت(ع) گذاشته‌اند، بیان داشت: دشمنان اسلام با برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری در راه تخریب اسلام از وهابیت به عنوان ابزار پیاده کردن سیاست‌های خود استفاده می‌کند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران بوشهر فرقه ضاله وهابیت را فرقه‌ای منزوی دانست و گفت: این فرقه به دنبال قلع و قمع شیعه در جهان است.

وی با تکفیر فرقه‌های ضاله، مبارزه با گرامیداشت پیامبر اعظم(ص) و اهل بیت عصمت وطهارت(ع)، همدستی با استعمارگران، ترویج اسلام هراسی و تبلیغ سوء علیه اسلام در دنیا را، به عنوان گوشه‌ای از جنایات وهابیت مطرح کرد.

گفتنی است در پایان این تجمع نیز بیانیه اعتراض آمیزی در محکومیت جنایات این فرقه، قرائت و شعار مرگ بر آمریکا سر داده شد./9454/پ203/ب

ارسال نظرات