۲۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۱۶۰۲۵۷
منوچهر متکی:

اطاعت از رهبری و روحانیت شرط لازم برای رییس جمهور آ‌ینده است

خبرگزاری رسا ـ منوچهر متکی تاکید کرد: اطاعت از رهبری انقلاب و پیروی از روحانیت که مرزداران انقلاب عقیدتی ما هستند از جمله صفات لازم برای کسی است که می خواهد برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد شود.
 منوچهر متکي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، منوچهر متکی یکی از سه نامزد منتخب جبهه پیروان خط امام و رهبری صبح امروز در همایش سراسری در مجتمع فرهنگی رفاه در توصیف ویژگی های یک نامزد متعهد عنوان داشت: اطاعت از رهبری انقلاب و پیروی از روحانیت که مرز داران انقلاب عقیدتی ما هستند و باور داشتن خودش به این که می تواند چنین کاری را بر عهده بگیرد از جمله صفات لازم برای کسی است که می خواهد برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد شود.

وی در ادامه افزود: ورود به عرصه ریاست جمهوری دو مولفه مهم مراقبه و تدبیر را در شکل کار می طلبد و اگر با یک مراقبه دائمی همراه نشود، در معرض حملات دشمنان قرار می گیرد و این مراقبه باید قبل از ورود، حین ورود و در طول فعالیت لازم است.

متکی در تبیین تدبیر که از آن تعبیر بال دوم ورود به عرصه ریاست جمهوری یاد کرد، گفت: تدبیر عاملی است که می تواند ما را در رسیدن به هدفی که روبه آن حرکت می کنیم موفق یا ناموفق کند.

وی ادامه داد: تمام انتخابات ریاست جمهوری در شانزده سال گذشته دیگر براساس دغدغه هایی که در شانزده سال قبل از آن مطرح بود نبود.

وزیر پیشین امور خارجه با بیان این که لحاظ کردن این دغدغه ها در شرایط فعلی و این پیچ تند بسیار مهم است، ابراز داشت: ما عزم کردیم که این حرکت تا اردیبهشت ماه با نشاط و جدیت پیش رود و در اردیبهشت وزن کشی نامزدها صورت خواهد گرفت و  در اردیبهشت ما براساس ارزیابی های واقعی به وحدت نظر در مورد نامزد مشترک برسیم./959/پ202/ج

 

ارسال نظرات