۰۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۱۶۰۵۰۸
آیت الله موسوی جزایری:

دستیابی به پیشرفت بدون عبور از گذرگاه‌های تاریک و سخت امکان‌پذیر نیست

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری با بیان این که دستیابی به پیشرفت بدون عبور از گذرگاه های تاریکی و سختی امکان پذیر نیست، اظهار داشت: برای پیشرفت و شکوفایی باید سختی کشیده شود؛ چراکه با راحت طلبی و آسایش هیچ گونه پیشرفتی حاصل نمی شود.
آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در دیدار با مدیرعامل، معاونان و کارکنان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، با تأکید بر این که با تدابیر خوبی که در ایران صورت گرفته، در حوزه نفت پیشرفت های خوب و ارزنده ای حاصل شده است، اظهار داشت: نظام اسلامی ایران در حوزه تولید و صادرات نفت با گذر از سختی های فراوان به پیشرفت های ارزشمندی رسیده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که صادرات نفت به کشورهای همسایه و دیگر کشورهای جهان نیازمند تأمین قطعات است، اظهار داشت: کشورهایی در جهان هستند که از ذخایر نفتی عظیمی برخوردارند اما برای تأمین قطعات باید دست گدایی خود را به سوی کشورهای آمریکا، انگلیس و فرانسه دراز کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تولید قطعات نیازمند در حوزه نفت را حرکتی شکوهمند و بزرگ در نظام اسلامی ایران دانست و گفت: در بخش های فراوانی در زمینه قطعات نظام اسلامی ایران بی نیاز شده است و قطعات مورد نیاز از سوی کارشناسان بومی در داخل کشور تأمین می شوند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که کشورهای لیبی و عراق از ذخایر نفتی زیادی برخوردار هستند، بیان داشت: این کشورها در زمینه صادرات به یقین به قطعات نفتی نیاز دارند که جمهوری اسلامی ایران می تواند با دانش بومی خود نیاز آنها را برطرف کند.

 آیت الله موسوی جزایری با تأکید بر این که تولید قطعات نفتی در داخل کشور ایران را تبدیل به ابرقدرت در جهان می کند، ابراز داشت: با تولید قطعات در داخل کشور می توانیم نیازهای قطعاتی کشورهای همسایه را تأمین کنیم و این به منزله ابرقدرتی است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که دستیابی به پیشرفت بدون عبور از گذرگاه های تاریکی و سختی امکان پذیر نیست، اظهار داشت: برای پیشرفت و شکوفایی باید سختی کشیده شود؛ چراکه با راحت طلبی و آسایش هیچ گونه پیشرفتی حاصل نمی شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: پیشرفت های علمی و اقتصادی در برخی کشورهای اروپایی حاصل شده است حاصل تلاش های مدت دار دانشمندان و کارشناسان آنان در قبل و پس از رنسانس در زمینه های زیست محیطی و بومی، اقتصادی، پزشکی و علمی است.

آیت الله موسوی جزایری با تأکید بر این که نظام اسلامی ایران هم در بسیاری از زمینه ها پیشرفت چشمگیری داشته است، تصریح کرد: در زمینه پزشکی، هسته ای، علوم بنیانی، هوا و فضا، ماهواره و تولید دارو ایران اسلامی پیشرفت های فراوانی داشته است که بسیار لذت بخش و شیرین بوده اند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: پیشرفت های که امروزه در کشور حاصل می شود حاصل مشقت و زحمت هایی است که از سوی پیشینیان انجام شده است که به یقین پیشرفت همراه با زحمت، تلاش و کوشش بسیار شیرین و لذت بخش است.

آیت الله موسوی جزایری در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که باید برای آخرت خود توشه ای قوی و معنوی را آماده کنیم، اظهار داشت: در دنیا باید محصول خود را بکاریم و در آخرت آن را برداشت کنیم که باید در این دنیا از خود باقیات صالحات به یادگار بگذاریم./9461/پ202/س

ارسال نظرات