۱۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۱۶۰۷۹۳
آیت الله شبستری:

غفلت مسؤولان از مطالبات رهبری، مشکلات اقتصادی کشور را افزایش داده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده خبرگان رهبری اثرگذاری برخی از تحریم های اقتصادی دشمنان را نشأت گرفته از غفلت مسؤولان نسبت به مطالبات رهبری در عرصه اقتصادی کشور دانست و گفت: دشمنان استراتژی خود را در جهت مقابله با مطالبات رهبر انقلاب اسلامی قرار داده‌اند.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، امروز در جمع تعدادی از وعاظ و روحانیان تبریز با اشاره به نامگذاری سال جدید و سخنن رهبر معظم انقلاب در حرم رضوی، اظهار داشت: غفلت از توصیه ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی عواقب خطرناکی را متوجه نظام اسلامی خواهد کرد.

 

وی اثرگذاری برخی از تحریم های اقتصادی دشمنان را نشأت گرفته از غفلت مسؤولان نسبت به مطالبات رهبری در عرصه اقتصادی کشور دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان استراتژی خود را در جهت مقابله با مطالبات رهبر انقلاب اسلامی قرار داده‌اند، این به معنای حقیقتی است که استکبار به دنبال عدم تحقق رهنمودهای ولایت در کشور است.

 

امام جمعه تبریز با اشاره به رویکرد رهبر انقلاب در نامگذاری سال های گذشته با عناوین مختلف اقتصادی گفت: رهبر معظم انقلاب امسال را سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی‌» نامیدند که به یقین نامگذاری ایشان سرشار از حکمت و از سر تدبیر بوده و باید درباره شعار امسال تحلیل و تفکر کرد.

 

آیت الله شبستری خواستار پرهیز از نگرش شعاری و تبلیغاتی نسبت به پیام نوروزی رهبری شد و افزود: سخنرانی های رهبر انقلاب هم در عرصه داخلی و هم در عرصه بین المللی انعکاس فراوانی داشته و این نشان از عمق آگاهی و تسلط معظم له به مسایل داخلی و جهانی دارد.

 

نماینده خبرگان رهبری ادامه داد: البته مسؤولان نظام تلاش وافری در تحقق مطالبات رهبری در طول سالیان گذشته داشته اند، اما باید اذعان داشت؛ آن گونه که باید حق سخن رهبری ادا نشده است، هرچند نباید همت مسؤولان نظام در عرصه های مختلف به ویژه مقابله با تحریم‌های اقتصادی دشمن و ایستادگی در برابر نظام سلطه را نادیده گرفت.

 

وی یکی از موضوعات مهم سخنان رهبری را پیشرفت‌های علمی و فناوری در سال 91 دانست و مسأله بعدی را آمریکا و دشمنی اش با ملت ایران عنوان کرد و گفت: استکبار جهانی همواره با جمهوری اسلامی خصومت داشته و از روش های گوناگون ایران را در مضیقه قرار داده اما در عمل شکست خورده است.

 

امام جمعه تبریز، سال 91 را سرشار از موفقیت های بزرگ برای ایران دانست و گفت: برگزاری موفق اجلاس سران کشورهای جنبش عدم تعهد در تهران و راهپیمایی باشکوه ملت در 22 بهمن با وجود تبلیغات منفی رسانه های غربی، درس بزرگی به دشمنان نظام داد و آن این که این ملت زنده هست و با هیچ فشاری عقب نمی نشیند.

 

آیت الله شبستری در پایان انتخابات ریاست جمهوری را تجلی حماسه سیاسی ملت ایران در سال جاری دانست و تصریح کرد: مسؤولان وظیفه دارند زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند و نشاط سیاسی در جامعه را افزایش دهند، در عین حال نباید از فتنه های جدید دشمنان غافل بود./935/پ202/س

ارسال نظرات