۱۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۱۶۰۸۸۳

برگزاری سوگواره یاس نبوی در 120 بقعه متبرکه استان تهران

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: سوگواره یاس نبوی همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در 120 بقعه متبرکه استان تهران برگزار می‌شود.
شهادت حضرت فاطمه(س)

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، حجت‌الاسلام سیدهاشم حسینی، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران با اشاره به برنامه‌های اوقاف استان تهران در امامزادگان و بقاع متبرکه در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در قالب سوگواره یاس نبوی، افزود: در این روز در حدود 120 بقعه و امامزاده استان تهران ویژه برنامه‌های شهادت حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: بیش از 250 مبلغ که صد تن از آنها از حوزه علمیه قم و 150 مبلغ بومی استان تهران به بقاع متبرکه در این روز اعزام می‌شوند.
معاون فرهنگی اوقاف استان تهران همچنین از برگزاری 20 خیمه معرفت در سطح بقاع متبرکه استان تهران خبر داد و گفت: در چند امامزاده شاخص ویژه برنامه‌ شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود که از جمله آنها سخنرانی آیت‌الله سیداحمد خاتمی در امامزاده پنج تن(ع) لویزان  و حجت الاسلام والمسلمین هاشمی در امامزاده صالح(ع) خواهد بود./959/د102/ص

ارسال نظرات