۲۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۲
کد خبر: ۱۶۱۱۲۸

برگزاری مراسم سوگواری فاطمیه و درس اخلاق از سوی معاونت تهذیب ایلام

خبرگزاری رسا ـ ، معاون تهذیب استان ایلام از برگزاری منظم دروس اخلاق و بهره‌گیری از استادان مجرب اخلاقی در مدارس این استان خبر داد.
درس اخلاق

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه کشور، حجت‌الاسلام یونس گلی، معاون تهذیب استان ایلام از برگزاری منظم دروس اخلاق و بهره‌گیری از استادان مجرب اخلاقی در مدارس این استان خبر داد.

وی ادامه داد: در ایام فاطمیه دوم  مراسم سوگواری در مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهر ایلام به صورت عمومی برگزار خواهد شد.

این استاد حوزه افزود: در این مراسم که به مدت پنج روز از چهارشنبه بیست و یکم فروردین ماه تا بیست و پنجم فروردین ماه در مسجد و حسینیه حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) شهر ایلام برگزار خواهد شد، حجت‌الاسلام والمسلمین خزائری به ارائه درس اخلاق و سخنرانی خواهند پرداخت.

وی حضور اساتید اخلاق در حوزه‌های علمیه را  یکی از درخواست‌های جدی طلاب این استان عنوان کرد و خاطر نشان کرد: اداره اخلاق معاونت تهذیب استان تاکنون در راستای حضور بزرگان و استادان اخلاق در بین طلاب استان با کمک اداره کل اخلاق حوزه‌های علمیه موفق بوده است.

حجت‌الاسلام گلی تصریح کرد: برنامه‌ریزی می‌شود حجت‌الاسلام والمسلمین خزائری همچون دیگر استادان اخلاق اعزامی از قم در تمامی حوزه‌های علمیه استان حضور یابد و طلاب از بیانات وی در کلاس‌های اخلاق، کمال استفاده را ببرند./993/د102/پ

ارسال نظرات