۲۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۱۶۱۷۲۳
آیت الله موسوی جزایری در جمع فاطمیون:

آیین‌های عزاداری‌ مقدمه ظهور امام زمان است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری با تأکید بر این که باید این عزاداری ها را غنیمت بشماریم، بیان داشت: برخی ها هستند که در این دنیا زندگی می کنند اما عظمت و بزرگی فرهنگ علوی و فاطمی را درک نکرده اند در حالی که این عزاداری ها مقدمه ظهور امام زمان(عج) است.
آيت الله موسوي جزايري در جمع عزاداران فاطمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، امروز در جمع عزاداران فاطمی که در مقابل حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد، اظهار داشت: به یقین در آیین‌های عزاداری ایام فاطمیه امام زمان(عج) حضور دارند و همراه با شیعیان در سوگ مادر خود می نشیند.

آیت الله موسوی جزایری برگزاری باشکوه و بزرگ مراسم های عزاداری را بسیار مناسب و مهم ارزیابی کرد و گفت: مراسم های عزاداری اهل بیت(ع) باید همواره باشکوه برگزار شوند که خوشبختانه در استان خوزستان مراسم فاطمیه نسبت به سال های گذشته بسیار زیبا و پرصلابت برگزار شده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که باید این عزاداری‌ها و گریه زاری‌ها را غنیمت شماریم، بیان داشت: برخی ها در این دنیا زندگی می کنند؛ اما عظمت و بزرگی فرهنگ علوی و فاطمی را درک نکردند و ما که درک کرده ایم باید از آن به بهترین شکل بهره ببریم؛ چراکه این عزاداری ها مقدمه ظهور امام زمان(عج) است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تحسین تجمع عزاداران فاطمی در مقابل حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، تصریح کرد: تجمع در کنار حوزه علمیه بسیار حرکتی ارزنده است و حوزه‌های علمیه اردوگاه های سربازان امام زمان(عج) هستند و ایشان سربازان خود را از این اردوگاه انتخاب می کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در زمان ظهور جریان سفیانی به مقابله با امام زمان(عج) می پردازد، ابراز داشت: وقتی که ندای الهی «انا بقیه الله» در سرتاسر عالم طنین انداز می شود که در مقابل آن ندای شیطانی جریان سفیانی در جهان به صدا در می آید./9461/پ202/س

 

ارسال نظرات