۲۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۶۱۹۴۴

انتقاد نماینده خبرگان رهبری از اهانت به حرم حضرت زینب

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به تلاش گروه های تروریستی به ویژه القاعده برای تخریب قبور حضرت زینب و رقیه(س) در سوریه اشاره کرد و با بیان این که اهانت به ساحت مقدس ائمه معصومین(ع) خط قرمز شیعه است، تصریح کرد: این گونه اقدامات ضد دینی موجب تنفر انسان ها از این گروه های ضد دین است.
آيت الله قرباني، نماينده ولي فقيه در گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین‌العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، امروز در دیدار جمعی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران در رشت با بیان این که نیروهای مسلح به عنوان لشکریان خدا باید مروج احکام دین در جامعه باشند، ادامه داد: امروز نیروی های مسلح کشورمان به هیچ عنوان با مجموعه های نظامی در دنیا قابل مقایسه نیستند.

 

وی با بیان این که ارتش جمهوری اسلامی با همه توان در برابر دشمنان ایستاده است، ادامه داد: نظامیان کشورمان اجازه کوچکترین تحرک را به دشمنان نخواهند داد.

 

امام جمعه رشت جمهوری اسلامی ایران را یکی از امن ترین کشورهای جهان معرفی کرد و گفت: این امنیت و آسایش به دلیل حضور با صلابت نیروهای مسلح کشورمان در دفاع از تمامیت ارزی کشور است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به این که همه انبیای الهی آمدند تا حکومت دینی در نظام هستی برپا شود، ادامه داد: همه نبرد ائمه اطهار(ع) با دشمنان برای خدا بود.

 

وی نیروهای مسلح را دژ مستحکمی در برابر توطئه های دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح کشورمان مهم ترین پناهگاه مردم در برابر دشمنان نظام هستند.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش گروه های تروریستی به ویژه القاعده برای تخریب قبور حضرت زینب و رقیه(س) در سوریه اشاره کرد و با بیان این که اهانت به ساحت مقدس ائمه معصومین(ع) خط قرمز شیعه است، تصریح کرد: این گونه اقدامات ضد دینی موجب تنفر انسان ها از این گروه های ضد دین است.

 

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که انقلاب اسلامی ارمغانی الهی برای ملت ایران بود، افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با همراهی و حضور در صحنه مردم توانستند نهضت عظیم اسلامی را به سر منزل مقصود برسانند.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نظام سلطه از همان روز های ابتدایی پیروزی نهضت امام راحل با انقلاب اسلامی به مخالفت پرداختند، خاطرنشان کرد: همه توان دشمنان در 34 سال گذشته برای تضعیف نظام اسلامی به کار گرفته شد، اما همه آنها با شکست مواجه شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با اشاره به این که باوجود همه توطئه افکنی های دشمنان، امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه ابعاد شاهد رشد و توسعه است، تصریح کرد: مردمی بودن مهم ترین پشتوانه انقلاب اسلامی بوده است.

 

وی با بیان این که امروز جمهوری اسلامی ایران به الگویی بارز برای بسیاری از کشورهای دنیا تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: این پیشرفت های گسترده دنیا را متحیر کرده است.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز همه دنیا به اقتدار و عظمت ایران اسلامی اذعان دارند، ادامه داد: نقش جمهوری اسلامی ایران در حل مناقشات منطقه بسیار حساس و حائز اهمیت است و غربی ها نیز به محوری بودن نقش ایران اسلامی درخاورمیانه توجه ویژه دارند./950/پ202/س

ارسال نظرات