۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۱۶۳۸۰۴

انصراف آستان مقدس قم از شرکت در نمایشگاه کتاب

خبرگزاری رسا ـ مرکز آفرینش‌های فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از حضور در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انصراف داد.
نمايشگاه کتاب  انتشارات زائر

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرکز آفرینش‌های فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به سبب عدم اختصاص فضا و غرفه مناسب در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، انصراف خود را از حضور در این نمایشگاه اعلام کرد.

 
براساس این گزارش، انتشارات زائر که زیر نظر مرکز آفرینش‌های فرهنگی آستان مقدس قم اداره می‌شود و سال گذشته نیز در نمایشگاه بیست و پنجم حضور یافته بود، امسال و در نمایشگاه بیست و ششم بنا داشت، حضور خود را با ارائه 400 عنوان کتاب به انضمام 60 عنوان چاپ جدید، پررنگ‌تر کند که این امر صورت نگرفت.
 
این در حالی است که پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) از دیگر نهادهای مرتبط آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نیز به سبب عدم اختصاص فضای مناسب، از شرکت در این نمایشگاه خودداری کرده و 100 عنوان اثر پژوهشی آن که می‌توانست مورد بازدید پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی قرار گیرد، به نمایشگاه کتاب راه نمی‌یابد.
 
گفتنی است، بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 11 تا 21 اردیبهشت ماه با حضور ناشران داخلی و خارجی در مصلی امام خمینی(ره) تهران برپا می‌شود. /920/ت302/ی
ارسال نظرات