۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۶۴۸۲۷

همکاری تخصصی بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه با شورای معارف معاونت صدا

خبرگزاری رسا ـ سند همکاری تخصصی میان بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه و شورای معارف معاونت صدا امضا شد.
همكاري تخصصي بنياد بين‌المللي نهج‌البلاغه با شوراي معارف معاونت صدا
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، سند همکاری تخصصی بین بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه و شورای معارف معاونت صدا با حضور آیت‌الله دین‌پرور رییس بنیاد و حجت‌الاسلام محمد لطفی نیاسر دبیر شورای معارف معاونت صدا امضاء شد.
حجت‌الاسلام لطفی نیاسر، دبیر شورای معارف معاونت صدا در این نشست با تاکید بر سیاست‌های راهبردی شورای معارف اظهار داشت: سیاست سطح ارتباط شورای معارف با توجه به ماموریت‌های ترسیم شده آن از سوی معاونت صدا به سوی ارتباط با مراکز کارشناسی است و بنا بر این نگرش در حوزه‌های خاص از ظرفیت‌های مراکز پژوهشی و علمی که سال‌ها تجربه کاری دارند استفاده می‌شود.
آیت‌الله دین پرور نیز با اشاره به مسأله هم‌افزایی علمی مراکز پژوهشی و رسانه ای، رادیو معارف را افتخار جمهوری اسلامی دانسته و افزودند: این انتظار از جمهوری اسلامی می‌رفت که بتواند به رسانه دینی همچون رادیو معارف دست یابد و امیدوارم با همکاری بیش از پیش بنیاد و شورای معارف معاونت صدا، بتوانیم گام موثری در اشاعه فرهنگ اهل بیت علیهم‌السلام برداریم.
در این دیدار علیرضا کریمی، مدیر عامل بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در بنیاد، به بازشماری ظرفیت‌های همکاری با رادیو پرداخت.
در این دیدار سند تفاهم همکاری در 5 ماده و با رویکرد خدمات پژوهشی و رسانه‌ای تبیین شده مورد امضاء و تبادل مسؤولین قرار گرفت که از محتوای آن می‌توان به معرفی کارشناسان حوزه تخصصی نهج‌البلاغه؛ در اختیار قرار دادن پژوهش‌های درخواستی شورای معارف جهت استفاده در برنامه‌های مختلف از شبکه‌های رادیویی و معرفی محصولات تخصصی نهج‌البلاغه از شبکه‌‌های رادیویی به تناسب نوع مخاطبان آن شبکه‌ها اشاره کرد./9191/د102/ی
ارسال نظرات