۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۱۶۵۰۴۸
رییس بخش سیاسی نظامی وزارت دفاع اسراییل:

حزب الله هیچ سلاح شیمیایی ندارد و ما در این مورد اطلاعات دقیقی داریم

خبرگزاری رسا _ رئیس بخش نظامی سیاسی وزارت دفاع رژیم اسرائیل گفت: فقط سرویس مطبوعاتی نیروهای دفاع اسرائیل می تواند اطلاعات در مورد اقدامات ارتش اسرائیل را تایید کند.
سوريه

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا به نقل از رادیو "صدای روسیه"آموس گیلعاد، رئیس بخش نظامی سیاسی وزارت دفاع رژیم اسرائیل گفت: "فقط سرویس مطبوعاتی نیروهای دفاع اسرائیل می تواند اطلاعات در مورد اقدامات ارتش اسرائیل را تأیید کند. او با این بیانیه درباره گزارش ها درخصوص حمله نیروی هوایی اسرائیل به سوریه و تاییدیه رسمی این اطلاعات توسط نمایندگان دولت یهودی اظهار نظر کرد.

آژانس "وای نت" به نقل از گیلعاد گزارش می دهد: "من نمی دانم چه کسی این گزارش را تایید کرده است و منبع آن چیست؟ به نظر من، فقط دبیر مطبوعاتی نیروهای دفاع اسرائیل نماینده رسمی است.

گیلاد گفت: "حزب الله " هیچ سلاح شیمیایی ندارد و ما در این مورد اطلاعات دقیقی داریم. چنین سلاحی برای کسانی که از آن استفاده می کنند، مرگ آور است." او اظهار داشت: " آنها قصد ندارند چنین سلاحی را به دست بیاورند و سیستمهایی را ترجیح می دهند که موشکهای با قابلیت اصابت به هر نقطه از اسرائیل را در اختیار داشته باشند. گیلعاد اشاره کرد که حزب الله با توجه به ارزیابی مختلف، متشکل از حدود 60 هزار موشک، با هدف گیری به اسرائیل را دارا می باشد.

پیش از این، سرویس مطبوعاتی نیروهای دفاعی اسرائیل از اظهار نظر در مورد گزارش های رسانه های ایالات متحده آمریکا مربوط به حمله جنگنده های اسرائیلی به سوریه در شبانگاه روز جمعه خودداری کرده بود./1420/ 9161/خ

ارسال نظرات