۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۱۶۵۶۲۰

مهلت ارسال مقالات به همایش پژوهش‌های قرآنی تا 25 اردیبهشت تمدید شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول کمیته پژوهش‌های قرآنی سی‌امین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از تمدید مهلت ارسال مقالات به همایش پژوهش‌های قرآنی تا دو هفته آینده خبر داد.
مهلت ارسال مقالات به همایش پژوهش‌های قرآنی تا 25 اردیبهشت تمدید شد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امورخیریه، حجت‌الاسلام اکبری، مسؤول کمیته پژوهش‌های قرآنی سی‌امین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در نشست هماهنگی ستاد برگزاری سی‌امین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با بیان اینکه ماموریت همه ما برگزاری زیبا و به نحو احسن مسابقات است، گفت: وظیفه ما ابلاغ و اجرای رسالت قرآنی و برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به نحو شایسته است.

 

وی افزود: کار پژوهش‌های قرآنی در کنار حفظ و تلاوت قرآن کاری پرمسؤولیت و در عین حال پرثمر است لذا تلاش کردیم همایش پژوهش‌های قرآنی در اولویت کار دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم قرار گیرد.


مسؤول کمیته پژوهش‌های قرآنی سی‌امین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از تمدید مهلت ارسال مقالات تا بیست و پنجم اردیبهشت خبر داد و گفت: پوستر همایش به بیش از 1100 مرکز حوزوی و دانشگاهی ارسال شده و از محققان و پژوهشگران دعوت به عمل آمده است.

 

حجت الاسلام اکبری از همایش پژوهش‌های قرآنی به عنوان مانور بزرگ علمی جهانی شیعه یاد کرد و گفت:‌ با توجه به بین‌المللی برگزار شدن این همایش، آثار و تولیدات علمی فراوانی از نقاط مختلف دنیا ارسال می‌شود که برکات زیادی خواهد داشت.


وی افزود: کارگروه‌های چهارگانه کمیته پژوهش‌های قرآنی فعال شده و هیأت‌های علمی در دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برای ارائه مقاله به این همایش فعالیت خود را آغاز کرده‌‌اند./967/د102/ب

ارسال نظرات