۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۱۶۵۸۷۳

جلسه دفاعیه رساله های علمی سطح 3 حوزه در خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جلسه دفاعیه رساله های علمی سطح 3 حوزه در مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.
جلسه دفاعيه سطح 3 حوزه در خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جلسه دفاعیه رساله های سطح سه حوزه علمیه خوزستان، پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و اساتید داور در سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.

براساس این گزارش در بخش نخست این جلسه حجت الاسلام امین ذوالفقاری، رساله علمی«جهر و اخفات در نماز» را برای دریافت مدرک سطح سه حوزه علمیه ارائه کرد که در پایان با نظر هیأت داوران توانست امتیاز قبولی را کسب کند.

بنا بر این گزارش حجت الاسلام ذوالفقاری جهت تدوین و تکمیل این رساله علمی از راهنمایی اساتیدی همچون آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و حجت الاسلام و المسلمین مرعشی فر بهره برد.

این گزارش می افزاید پیش از این جلسات دفاعیه سطح سه حوزه علمیه در قم برگزار می شد که طی توافقی که میان حوزه علمیه قم و خوزستان صورت پذیرفت، مقرر شد از این پس رساله های علمی سطح سه حوزه در شهرستان اهواز از سوی طلاب خوزستانی دفاع شوند.

 گفتنی است، جلسه دفاعیه سطح سه حوزه در دو نوبت ظهر و عصر در حوزه علمیه خوزستان در حال پیگیری است که در نوبت صبح آیت الله موسوی جزایری به عنوان استاد راهنما و حجت الاسلام و المسلمین باقری شاهرودی به عنوان استاد داور رساله های ارائه شده را مورد بررسی قرار دادند.

همچنین در نوبت عصر جلسه دفاعیه ارائه کنندگان رساله های علمی از آیت الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به عنوان استاد مشاور و حجت الاسلام و المسلمین وحدتی به عنوان استاد راهنما بهره می برند./9461/پ202/غ

ارسال نظرات