۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۱۶۶۰۱۷
امام جمعه موقت ارومیه:

وهابیت از دشمنان بزرگ اسلام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ارومیه وهابیت را بزرگ ترین دشمنان اسلام عنوان کرد که به سرکردگی آمریکا و اسرائیل به دنبال تفرقه میان مسلمانان برای رسیدن به اهداف شوم خود در منطقه هستند.
وهابیت از دشمنان بزرگ اسلام است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام کاظم سلامتی، امام جمعه موقت ارومیه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به تجاوز های مکرر وهابیون به مقدسات مسلمانان اظهار کرد: نبش قبر حجر بن عدی و اهانت به پیکر مطهر صحابه پیامبر و آتش زدن مرقد جعفر طیار نمونه های بارز حرکت های وقیحانه این قوم علیه مقدسات اسلامی است.

 

وی ادامه داد: مرقد مبارک حجر بن عدی که از صحابه رسول خدا (ص) و حضرت علی (ع) بود بیش از 1300 سال است محل زیارت مسلمانان جهان است از سوی وهابیون کافر و بی ایمان مورد تجاوز و هتک حرمت قرار گرفته است.

 

حجت الاسلام سلامتی وهابیون را بی ایمان ترین مردمان و از دشمنان بزرگ جهان اسلام عنوان کرد و افزود: وهابیت به سرکردگی آمریکا، اسرائیل و انگلیس توطئه های فراوانی علیه مسلمانان انجام می دهند تا بین مسلمانان اختلاف ایجاد کنند.

 

خطیب جمعه ارومیه در ادامه به انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: کاندیداها با رعایت تمامی حریم ها و بدون هیچگونه توهین و بی حرمتی به یکدیگر تلاش کنند جوی سالم و آرام را برای برگزاری انتخابات فراهم کنند.

 

وی با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: ملت ایران در 24 خرداد حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.

 

حجت الاسلام سلامتی در ادامه مردم را به تقوای الهی دعوت کرد و یادآور شد: مقبولیت اعمال انسانی بر اساس میزان تقوی و پرهیزگاری است و هر کسی که بخواهد مورد عنایت و لطف الهی قرار گیرد باید از امامان معصوم (ع) و پیشوایان الهی اطاعت کرده و دشمنان خدا را بر خود دشمن بشمارد.

 

حجت الاسلام سلامتی همچنین با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رجب گفت: این ماه رجب ماه استغفار است و مناسبت های مختلفی از جمله ولادت حضرت علی (ع) و امام محمدباقر (ع)، شهادت امام هادی (ع) و حضرت زینب کبری (س) و ایام مبارک البیض و اعتکاف را در خود جای داده است که مورد توجه مسلمانان است.

 

گفتنی است، نمازگزاران حاضر در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) ارومیه پس از اقامه نماز جمعه تخریب مقبره حجر بن‌عدی، صحابه پیامبر اعظم و اهانت به پیکر مطهر ایشان و نیز به آتش کشیده شدن آرامگاه جعفر بن ابیطالب (ملقب به جعفر طیار) از سوی سلفی های وهابی تندرو و نقض حریم هوایی سوریه از سوی رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرده و با سر دادن شعارهای ضد استکباری و دینی انزجار خود را نسبت به اینگونه حوادث تلخ و ضد انسانی اعلام کردند. /936/پ201/ب

ارسال نظرات