۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۱۶۶۶۰۲
کارشناس شبکه تلویزیون رژیم اشغالگر:

حمایت عربستان از رژیم صهیونیستی در حمله به ایران

خبرگزاری رسا ـ کارشناس شبکه تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: رزمایش گسترده ای با مشارکت 22 کشور در منطقه خلیج فارس در حال شکل گیری‎ است.
نتانياهو وپادشاه عربستان سعودي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، عود گرانوت تحلیلگر مسائل عربی شبکه تلویزوین رژیم صهیونستی در خصوص حمله‎های هوایی اسرائیل  گفت: همزمان با اقدامات صهیونیستها علیه سوریه، رزمایش گسترده ای با مشارکت 22 کشور در منطقه خلیج فارس در حال شکل گیری است.

 

وی افزود: این رزمایش با حضور آمریکا، انگلیس و کشورهای حاشیه خلیج فارس و لبنان ، برای هدف رویارویی با محور شرارت برگزار میشود.

 

کارشناس صهیونیستی هدف رزمایش را آماده سازی برای رویارویی با ایران اعلام کرد، واظهار داشت: حرکت ناوگانها در خلیج فارس و روشهای مین زدایی در این رزمایش بررسی شد.

 

وی با شاره به  اظهارات رییس مرکز پژوهشهای راهبردی جده وحمایت آل سعود از رژیم صهیونیستی تأکید کرد: این رزمایش به مثابه پیام تهدید آمیز علیه ایران و پیامی برای تایید اقدامات صهیونیسم است.

 

تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین حال اظهارات انور عشقی رییس مرکز پژوهشهای راهبردی عربستان را در گفت وگو با شبکه الجزیره قطر پخش کرد.

 

وی در این گفت وگو مدعی شد: دشمن مشترک فرضی در این رزمایش، ایران است. ایران در آستانه انتخابات است و احتمال می رود مستقیما علیه صهیونیسم در تحولات سوریه دخالت کند.

 

انور عشقی افزود: این رزمایش بمثابه نوعی اطیمنان دادن به اسرائیل است؛ اگر رژیم صهیونیستی قصد حمله به ایران داشته باشد، کشورهای شرکت کننده در این رزمایش نیز به نوبه خود نقش آفرینی می کنند.

 

عود گرانوت در خصوص اظهارات انور عشقی گفت: این اظهارات در حد خود بی سابقه است و نظیر آن را پیش از این نشنیده بودیم.

 

کارشناس صهیونیست افزود: از دیدگاه عربستان و شیخ نشینهای حاشیه خلیج فارس، تنها رژیم صهیونستی و آمریکا می توانند از آنها در برابر ایران هسته ای حمایت کنند./9456/ب102/د

ارسال نظرات