۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۱۶۶۷۵۵

مشارکت 90 میلیون تومانی رامهرمزی‌ها در بازسازی ایوان حرم امام علی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: مردم رامهرمز استان خوزستان با اهدای نود میلیون تومان به ستاد عتبات عالیات شهرستان، در بازسازی ایوان حضرت‌علی(ع) در نجف اشرف مشارکت کردند.
حضور رييس مجلس در حرم مطهر امام علي (ع)

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، حسین کازرونی، مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات رامهرمز از جمع‌آوری دویست گرم طلا و نود میلیون تومان وجه نقد از سوی مردم این شهرستان به ستاد عتبات عالیات خبر داد.

کازرونی در ادامه با اشاره به طرح ابداعی دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات این شهرستان اظهار داشت: طی یک برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های به عمل آمده برای اهدای خشت طلا نیز تعداد پنجاه نفر به ‌منظور دریافت وام به مبلغ هر نفر یک میلیون تومان به بانک‌های عامل معرفی شدند تا مبالغ مذکور به این موضوع اختصاص یابد و به هر فردی که مبلغ یک میلیون تومان پرداخت کند یک فقره سند افتخار و تربت عتبات عالیات طی مراسمی اهدا خواهد شد.

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات رامهرمز در پایان افزود: افرادی که بالای پنج میلیون تومان هدیه به این ستاد اهدا کرده‌اند نیز از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تقدیر می‌شوند./993/د102/ن

 

 

ارسال نظرات