۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۱۶۷۱۵۲
صدای آمریکا مطرح کرد؛

پشت پرده برگزاری مسابقات کشتی در نیویورک

خبرگزاری رسا ـ مقامات آمریکایی همواره درصدد ایجاد رابطه با ملت ایران هستند.
مسابقات کشتي نيويورک

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا,شبکه صدای آمریکا در حاشیه برگزاری مسابقات سه جانبه کشتی در نیویورک آمریکا گفت: تیم کشتی آمریکا علی رغم شکست 6 بر1 مقابل ایران، تیم روسیه را 8 بر1 شکست داد.
این شبکه در ادامه افزود: هدف اولیه برگزارکنندگان این مسابقات، اختصاص عواید آن به مصارف خیریه بوده است. اما امسال هدف دیگری نیز دنبال می شود؛ تغییر نظر کمیته بین المللی المپیک که حذف رشته کشتی از مسابقات المپیک را مد نظر دارد.


این شبکه در انتها با اشاره به اهداف پشت پرده مقامات آمریکایی چنین گفت: البته می توان هدف برگزارکنندگان مسابقه را این دانست که به دنیا ثابت کنند ورزش می تواند بر اختلافات سیاسی غلبه کند؛ همانگونه که در زمان جنگ سرد مسابقات پینگ پنگ که بعدها به دیپلماسی پینگ پنگ معروف شد به بهبود روابط چین و ایالات متحده انجامید.


ادعای اینکه مقامات آمریکایی همواره درصدد ایجاد رابطه
با ملت ایران هستند در حالی است که هم زمان با برگزاری این مسابقات نمایندگان دولت و مجلس سنای آمریکا سعی دارند فشارها را از طریق تحریم علیه دولت و ملت ایران تشدید کنند. اما 30 سال تجربه نشان داده است ملت ایران فریب دستگاه های تبلیغاتی غرب را نخورده، دشمن را مایوس و تحریم ها را بی اثر می کنند./ 1421/9161/خ

ارسال نظرات