۰۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۱۶۸۲۳۳
امام جمعه موقت ارومیه:

نامزدها مطالبات خود را قانونی پیگیری کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ارومیه گفت: شورای نگهبان در حق کسی ظلم نمی کند، اما اگر نامزدی هم به احراز صلاحیت ها اعتراض دارد باید از مجاری قانونی مطالبات خود را پی گیری کند.
حجت الاسلام فخري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام سیدمحمد فخری، خطیب جمعه ارومیه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ارومیه که با حضور پور شور قشرهای مختلف مردم در محل مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: باید از همه کسانی که در انتخابات چه به عنوان مجری و چه به عنوان نامزد حضور داشته اند تقدیر و تشکر شود چراکه قبول مسؤولیت و تعهد خدمتگزاری جامعه، دارای زحمات فراوانی است.

 

وی افزود:هر شش مجتهد و شش حقوقدان شورای نگهبان بر اساس قانون عمل می کنند و شورای نگهبان در حق کسی ظلم نمی کند، اما اگر نامزدی هم به احراز صلاحیت ها اعتراض دارد باید از مجاری قانونی مطالبات خود را پیگیری کند.

 

حجت الاسلام فخری در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در مساجد استان، بیان داشت: امسال مراسم اعتکاف با حضور هفت هزار نفر از مردم مومن استان آذربایجان غربی در 45 مسجد استان برگزار می شود.

 

 امام جمعه موقت ارومیه با اشاره به 13 رجب و سالروز میلاد حضرت علی (ع)، گفت: نام حضرت علی (ع) به عنوان کسی که تولد و شهادتش در خانه خدا بوده است، همیشه با عدالت، شجاعت و عطوفت همراه و عجین است.

 

وی افزود: وجود مبارک حضرت امیرمومنان(ع) به عنوان انسان کامل متعلق به تمام بشریت است و استمساک به منشور حکومتی حضرت در توصیه به مالک اشتر، به عنوان دستورالعمل حکومتی و مدیریت جامعه در سازمان ملل متحد، گواهی بر این مدعا است.

 

حجت الاسلام فخری در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر به امداد الهی در آزاد سازی خرمشهر اشاره و تصریح کرد: تاکید رهبر کبیر انقلاب بر لزوم شکست حصر آبادان و آزادسازی خرمشهر از سوی رزمندگان اسلام محقق شد و پس از آن شکست های پی در پی دشمن در جبهه های مختلف را شاهد بودیم./936/پ202/ب

ارسال نظرات