۰۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۶۸۵۲۲
معاون سیاسی امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان:

کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید عمل به قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی باید عمل به قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند زیرا کسانی که در فرآیند انتخابات به قانون تن ندهند قطعاً بعد از انتخاب هم به قانون تن نمی دهند و در اجرای وظایف خود به قانون عمل نمی کنند.
 معاون سياسي امنيتي استاندار سيستان و بلوچستان

رجبعلی شیخ زاده، معاون سیاسی امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان گفت: طبق قانون استفاده از هرگونه پلاکارد(جز در محل انتخاباتی)، راه اندازی کارناوال های خیابانی غیرمجاز، دیوار نویسی، استفاده از بلندگوهای سیار در خارج از محیط سخنرانی و محل دفتر انتخاباتی به استثناء عکس در دو فرم و جزوه و تراکت برای کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها ممنوع است.

 

شیخ زاده افزود: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی باید عمل به قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند زیرا کسانی که در فرآیند انتخابات به قانون تن ندهند قطعاً بعد از انتخاب هم به قانون تن نمی دهند و در اجرای وظایف خود به قانون عمل نمی کنند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار ادامه داد: با پیش بینی های انجام شده هیچگونه مشکل امنیتی مربوط به انتخابات در استان وجود ندارد. در این دوره از انتخابات هم وضعیت امنیتی استان برای انجام انتخابات باشکوه، مناسب و بدور از هرگونه دغدغه ای پیش بینی و ارزیابی می گردد.

 

شیخ زاده در ارتباط با تدابیر امنیتی برای روز 24 خرداد گفت: نیروهای حفاظتی لازم جهت شعب اخذ رای و محل استقرار هیات های اجرایی و هیات های نظارت، ستاد انتخابات، فرمانداری ها و بخشداری ها پیش بینی شده است و همچنین نیروهای کافی جهت تامین امنیت مسیر صندوق های اخذ رای به شعب اخذ رای و بالعکس و نیرو برای امنیت و انتظامات سطح شهرستانها تامین شده است.

 

وی در خاتمه گفت: امسال شاهد حضوری پرشور تر و منسجم تر مردم در انتخابات ریاست جمهوری هستیم و بار دیگر توطئه های دشمنان در کمرنگ کردن حضور مردم در این عرصه سیاسی نقش بر آب می شود و مردم تجدید بیعتی دوباره با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی می کنند./940/ت 302/ب

ارسال نظرات