۰۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۱۶۸۶۳۷
در بیانیه دومین اجتماع مدافعان حرم تأکید شد؛

اعلام آمادگی مدافعان حرم به امام خامنه‌ای برای اعزام به سرزمین شام

خبرگزاری رسا ـ در بیانیه دومین اجتماع مدافعان حرم خطاب به امام خامنه‌ای آمده است: خیل لشگریان حضرت اباالفضل العباس(ع) تا آخرین نفس در راه این انقلاب و آرمان‌های بلند آن ایستاده‌اند و آماده اشارتی از آن جناب هستند تا با اعزام به سرزمین شام ضمن حراست از آستان کبریایی عقیله بنی هاشم(س)، طومار همه جاهلان متمسک و اربابان صهیونیست آنها را برای همیشه تاریخ در هم پیچند.
دومين اجتماع مدافعان حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دومین اجتماع مدافعان حرم شب گذشته با سخنرانی حجت‌الاسلام میرلوحی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه امام صادق(ع) و با حضور پرشور جوانان و نوجوانان ولایی و اقشار مختلف مردم با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان داد.

در این بیانیه تأکید شده است: به محضر ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خمنه‌ای( ارواحنا له الفدا) عرضه می‌‎داریم: ای سید و مولای ما! خیل لشگریان حضرت اباالفضل العباس(ع) تا آخرین نفس در راه این انقلاب و آرمان‌های بلند آن ایستاده‌اند و آماده اشارتی از آن جناب هستند تا با اعزام به سرزمین شام ضمن حراست از آستان کبریایی عقیله بنی هاشم(س)، طومار همه جاهلان متمسک و اربابان صهیونیست آنها را برای همیشه تاریخ در هم پیچند.

این بیانیه می‌افزاید: همانگونه که رهبر فرزانه و دوراندیش انقلاب فرمودند «دشمن می‌خواهد با این کار آتش نزاع‌های شیعه و سنی را تقویت کند»؛ دست‌های پشت پرده دشمنان تمامی فرق اسلامی در طراحی اینگونه اقدامات هویدا است و ما فریب توطئه آنها را نخورده و حساب اینگونه اقدامات را از برادران اهل تسنن که خود از محبین اهل بیت رسول‌الله(ص) هستند، جدا می‌کنیم و به مدد الهی با بصیرت و وحدت‌مان آتش فتنه آنها را خاموش و بی‌اثر خواهیم نمود.

متن بیانیه به این شرح است:

بیانیه لشگریان حضرت ابالفضل(ع) شرکت کننده در دومین اجتماع بزرگ «مدافعان حرم»

بسم‌الله القاصم الجبارین

در هفته‌ها و روزهای گذشته شاهد بی حرمتی عده‌ای از تفاله‌های تکفیری به مقدسات مسلمین بودیم که به تحریک شیطان آمریکا و شیاطین دست نشانده او در منطقه دست به جنایاتی زدند که دل مسلمانان و همه انسان‌های آزاده جهان را داغدار کرد.

در این میان عاملین این هتک حرمت‌ها، بی‌شرمی و جهالت را تا بدانجا رساندند که  تهدید و دست اندازی به حریم مطهر نوه‌ گرانقدر رسول خدا(ص)، حضرت زینب کبری(س) نموده‌اند که البته ادعایی بس گزاف و کلامی گنده‌تر از دهان آلوده به حرام ایشان است.

ما شرکت کنندگان در دومین اجتماع بزرگ «مدافان حرم» ضمن محکوم کردن اینگونه اقدامات شنیع و تأسف بار، به محضر ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای( ارواحنا له الفدا) عرضه می‌‎داریم:

ای سید و مولای ما!

خیل لشگریان حضرت اباالفضل العباس(ع) تا آخرین نفس در راه این انقلاب و آرمان‌های بلند آن ایستاده‌اند و آماده اشارتی از آن جناب هستند تا با اعزام به سرزمین شام ضمن حراست از آستان کبریایی عقیله بنی هاشم(س)، طومار همه جاهلان متمسک و اربابان صهیونیست آنها را برای همیشه تاریخ در هم پیچند.

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

همچنین اعلام می‌داریم؛ همانگونه که رهبر فرزانه و دوراندیش انقلاب فرمودند «دشمن می‌خواهد با این کار آتش نزاع‌های شیعه و سنی را تقویت کند»؛ دست‌های پشت پرده دشمنان تمامی فرق اسلامی در طراحی اینگونه اقدامات هویدا است و ما فریب توطئه آنها را نخورده و حساب اینگونه اقدامات را از برادران اهل تسنن که خود از محبین اهل بیت رسول‌الله(ص) هستند، جدا می‌کنیم و به مدد الهی با بصیرت و وحدت‌مان آتش فتنه آنها را خاموش و بی‌اثر خواهیم نمود که خدای متعال می‌فرماید : «انهم یکیدون کیدا و اکید کیدا» آنها مکر می‌ورزند اما مکر الهی بر مکر آنها قطعا غالب خواهد شد و این جریانی را که می‌خواهد در راه اتخاد امت اسلامی و پیشرفت امت اسلامی سنگ‌اندازی کند، متوقف خواهد کرد.

ان وعدالله حق./956/پ203/ص

ارسال نظرات