۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۱۶۸۹۴۰
با برپایی نمایشگاهی؛

عرضه محصولات فرهنگی قرآنی همزمان با برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

خبرگزاری رسا ـ مسؤول کمیته فنی مسابقات بین المللی قرآن کریم از برپایی نمایشگاه بزرگ قرآنی با 75 غرفه برای معرفی و عرضه محصولات فرهنگی، آموزشی و قرآنی در سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن خبر داد.
قران
به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از ستاد خبری سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، حجت الاسلام سیدمسعود میریان درباره نمایشگاه قرآنی سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن اظهار داشت: از این 75 غرفه،50 غرفه برای عرضه محصولات فرهنگی قرآنی و 25 غرفه، ارائه محصولات آموزشی را برعهده خواهند داشت.

وی با تشریح فعالیت غرفه‌های آموزشی گفت: در غرفه محصولات آموزشی، نحوه حفظ و قرائت قرآن کریم به کودکان و نوجوانان آموزش داده خواهد شد. 

حجت الاسلام میریان ارائه نرم افزارهای جدید آموزشی قرآن را در این نمایشگاه یادآور شد و افزود: بسیاری از مؤسسات آموزشی برای نخستین بار محصولات جدید آموزشی و فرهنگی خود را به علاقه‌مندان عرضه خواهند کرد.

مسؤول کمیته فنی سی امین دوره مسابقات بین المللی نصب تابلوهای هنری قرآنی در جای جای نمایشگاه را متذکر شد و گفت: غرفه‌های محصولات فرهنگی عرضه نرم افزارهای قرآنی، کتب قرآنی، معرق کاری و... را بر عهده دارد.
این مسؤول قرآنی با اشاره به بازدید رایگان از غرفه‌های محصولات فرهنگی و آموزشی سی امین دوره مسابقات قرآنی، ساعت بازدید را از16:30 تا 22 عنوان کرد و گفت: برای جذابیت بیشتر نمایشگاه برای بازدید کنندگان، امسال اقدام به نصب یک سکوی تلاوت قرآنی در محل محوطه سالن اجلاس نموده‌ایم که علاقه‌مندان می‌توانند از این فرصت برای گرفتن عکس های یادگاری استفاده کنند./966/د103/ع
ارسال نظرات