۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۱۶۹۶۰۵
جنبش 14فوریه بحرین:

آمریکا و انگلیس ام الفساد هستند

خبرگزاری رسا ـ جنبش 14 فوریه بحرین در بیانیه‎ای آمریکا و انگلیس را مسؤول کشتار و قلع و قمع‎های بحرین و سوریه دانست و این دو کشور را ام الفساد توصیف کرد.
ميدان لولو بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش 14 فوریه بحرین روز گذشته در بیانیه‎ای نوشت: این جنبش تا تحقق اهداف انقلاب و سقوط رژیم آل خلیفه در کنار ملت انقلابی باقی خواهد ماند.


در این بیانیه آمده است که یکی از اهداف و آرمان‎های جنبش 14فوریه اخراج خاندان آل خلیفه از بحرین و تاسیس حکومتی مردمی و شرعی است.


جنبش 14 فوریه بحرین اظهار داشت: علیرغم این که آل خلیفه بیش از 2 سال است که ملت انقلابی بحرین را به شدت سرکوب و تعداد زیادی از جوانان ما را به شهادت رسانده ولی انقلابیان صحنه نبرد را ترک نکرده‎اند. ملت بحرین همچنان در برابر رژیم آل خلیفه ایستادگی خواهد کرد.


این جنبش، نظام حاکم بحرین را فاسد و ستمگر دانست و افزود: همان طوری که خداوند در قرآن کریم به نابودی ستمگران و ظالمان بشارت داده است، نظام آل خلیفه مطمئنا از بین خواهد رفت.


جنبش 14 فوریه، سفارت‎های آمریکا و انگلیس در بحرین را مسؤول کشتار ملت انقلابی بحرین دانست و گفت: آمریکا و انگلیس ام الفساد هستند و می خواهند کشورهای عربی و اسلامی را نابود کنند.


این جنبش تأکید کرد: آمریکا، انگلیس و متحدانشان با حمایت از رژیم آل خلیفه و گروهای تروریستی و تکفیری درصدد تقسیم کشورهای اسلامی و عربی هستند./994/ب902/د

ارسال نظرات