۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۱۶۹۷۸۰

مراسم بزرگداشت ارتحال امام و قیام ۱۵ خرداد در ۶۰ نقطه خوزستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: آیین بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در 60 نقطه استان خوزستان برگزار می شود که امیدواریم شاهد حضور پرشور مردم در این مراسم ها باشیم.
حجت الاسلام جعفري، سرپرست شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان و رییس ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، صبح امروز در نشست ستاد برگزاری ارتحال امام خمینی(ره)، با اشاره به قیام 15 خرداد، ابراز داشت: پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد است و در این زمینه باید غفلت های سال گذشته جبران و نقاط قوت تقویت شوند.

حجت الاسلام جعفری اظهار داشت: براساس آماری که اعلام شده در زمان قیام 15 خرداد سال 42 در شهرهای پیشوا، ورامین و قم 53 نفر شهید و 70 نفر زخمی شدند؛ در صورتی که این آمار صحت نداشت و شهدا و مجروحان این حادثه از مرز 15 هزار نفر گذشت و عامل گمنام ماندن این شهدا سبب های گوناگونی داشت.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با ابراز امیدواری از برگزاری باشکوه مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد، بیان داشت: امسال با برنامه ریزی هایی که انجام شده بتوانیم شهدای قیام 15 خرداد به نسل جوان امروز معرفی کنیم.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به اهمیت و بزرگی قیام 15 خرداد خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) تنها قیامی را که با حادثه عاشورا مقایسه کردند قیام 15 خرداد بود.

رییس ستاد ارتحال امام خمینی(ره) خوزستان تصریح کرد: با توجه به تمهیداتی که اندیشیده شده است و هماهنگی که با مسؤولان شهری و استانی انجام شده است آیین بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در 60 نقطه استان خوزستان برگزار می شود که امیدواریم شاهد حضور پرشور مردم در این مراسمات باشیم./9461/پ203/غ

ارسال نظرات