۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۴
کد خبر: ۱۶۹۸۸۲
امام جمعه سیهات عربستان:

اهانت تکفیری‎ها به مقدسات اسلام زمینه ساز نابودی مسجد الاقصی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سیهات عربستان با محکوم کردن جنایت‎ اخیر تکفیری‎ها در اهانت به مقدسات اسلام ، اظهار داشت: اهانت به مقدسات اسلام در سوریه از سوی تکفیری‎ها که دم از سلام می‎زنند، زمینه نابودی مسجد الاقصی را به دست رژیم صهیونیستی مهیا می سازد.
سيد حسن نمر خطيب جمعه سيهات عربستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید حسن نمر، امام جمعه سیهات عربستان روز گذشته در مسجد حمزه بن عبدالمطلب سیهات با اشاره به اشاعه فرهنگ تنفر در محافل امت اسلامی،گفت: اشاعه فرهنگ تنفر به شکل گوناگونی از جمله سیاسی، فرهنگی و مذهبی درجامعه اسلامی نفوذ می‎کند.

 

وی با تأکید براینکه دو عنصر« مهربانی و رحم کردن» از عوامل ثبات و عدالت و انصاف در جامعه است، اظهارداشت: قدرت عادلانه به دور از قدرت استبدادی نظام جامعه را حفظ میکند.

 

این عالم شیعی عربستانی ملت‎های اسلامی را به وحدت و نیفتادن در دام فتنههای‌دینی دشمنان فراخواند و تأکید کرد: دشمنان اسلام با ایجاد فتنه، ملت‎ها را به درگیری‎ها داخلی مشغول می‎سازند تا با این اقدام، ثروت‎های کشورهای اسلامی را به غارت ببرند.

 

وی با اشاره به فقر کشورهای اسلامی از جمله کشور سومالی، خاطرنشان کرد: استکبار با دادن سلاح به ملت سومالی و مشغول ساختن آنها به نزاع‎های داخلی، در حال غارت ثروت و معادن این کشور است.

 

حجت الاسلام نمر تصریح کرد: سیاست حاکم در سازمانهای بین المللی و حقوق بشر در قاره افریقا، با انتقاد اتحادیه افریقا مواجه شده است.

 

وی با بیان اینکه قانون برای همه یکسان است ونباید در آن تبعیضی باشد، گفت: کشورهای غربی با تبعیض در  قانون، مجازات را بر ملت‎های قاره افریقا اعمال می‎کنند، اما جنایت‎های رژیم صهیونستی غاصب در قانون‎ آنها مستثنی است.

 

امام جمعه سیهات عربستان با محکوم کردن جنایت‎های اخیر تکفیریها در اهانت به مقدسات اسلام  اظهار داشت: اهانت به مقدسات اسلام در سوریه توسط  تکفیرها که دم از سلام میزنند، زمینه نابودی مسجد الاقصی را به دست رژیم صهیونیستی مهیا می‎سازد. /9456/ب903/د

ارسال نظرات