۱۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۱۷۰۳۷۶
رییس ستاد انتخابات خوزستان خبر داد؛

رقابت 13 هزار نفر برای تصدی بیش از 400 کرسی شوراهای شهر خوزستان

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد انتخابات خوزستان با بیان این که در استان خوزستان 3 میلیون نفر واجدین شرایط شرکت در انتخابات هستند، تصریح کرد: 3 هزار و 600 شعبه اخذ رأی در استان خوزستان اختصاص یافته است که در روز 24 خرداد 8 هزار صندوق رأی، آراء مردمی را دریافت خواهند کرد.
سيد کريم حسيني، رييس ستاد انتخابات خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید کریم حسینی، رییس ستاد انتخابات خوزستان، روز گذشته در جلسه با مسؤولان، دبیران احزاب و تشکل های سیاسی خوزستان، با تأکید بر حضور گسترده مردم جهت خلق حماسه سیاسی، ابراز داشت: به یقین نخبگان، احزاب و تشکل های سیاسی می توانند در خلق حماسه سیاسی کارآمدی خود را نشان دهند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان این که تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 8 روز باقی مانده است، اظهار داشت: 70 هزار نیروی اجرایی، امنیتی، بازرسی و انتخاباتی در 76 شهر و نزدیک به 2 هزار روستا امنیت صندوق های رأی و روز انتخابات را برعهده خواهند داشت.

استقرار 8 هزار صندوق جهت دریافت آراء مردمی

 رییس ستاد انتخابات خوزستان با بیان این که در استان خوزستان 3 میلیون نفر واجدین شرایط شرکت در انتخابات هستند، تصریح کرد: 3 هزار و 600 شعبه اخذ رأی در استان خوزستان اختصاص یافته است که در روز 24 خرداد 8 هزار صندوق رأی، آراء مردمی را دریافت خواهند کرد.

حسینی با اشاره به تبلیغات شوراهای شهر و روستا، خاطرنشان کرد: تبلیغات شوراهای شهر و روستا از ساعات اولیه امروز رسما کار خود را آغاز کرده است و برای برگزاری مطلوب انتخابات در خوزستان همایش های توجیهی و جلسات آموزشی برگزار خواهیم کرد.

رییس ستاد انتخابات خوزستان با تأکید بر این که خوزستان از جمله استان هایی بوده که در زمینه انتخابات عملکرد مثبتی را دارا بوده است، اظهار داشت: در استان خوزستان نزدیک به 13 هزار نفر داوطلب شوراهای شهر و روستا هستند که این افراد برای تصدی بیش از 400 کرسی شوراهای شهر با یکدیگر رقابت خواهند کرد./9461/پ202/ب

ارسال نظرات