۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۱۷۰۴۷۴
مدیر حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری:

مناظره‌های تلویزیونی از ریخت و پاش‌های انتخاباتی جلوگیری کرده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت شهرکرد برگزاری مناظره‌های تلویزیونی را مثبت و اثرگذار برشمرد و گفت: برگزاری برنامه‌های تلویزیونی کاندیداها را به ریخت و پاش و صرف هزینه‌های هنگفت بی‌نیاز کرد.
حجت الاسلام احمدي ، مدير حوزه هاي علميه چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت‌الاسلام سید محمد احمدی، امام جمعه موقت شهرکرد، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: بدانید و آگاه باشید که امیر مؤمنان(ع) اجر و پاداش مجاهدی که در راه خدا به شهادت رسیده است را از کسی که قدرت بر گناه دارد؛ اما گناه نمیکند، بیشتر نمی داند.

حجت الاسلام احمدی با تبریک مبعث پیامبر مکرم اسلام(ص) افزود: مبعث پیامبر(ص) عالیترین موهبتی است که خداوند به بندگانش ارزانی داشت تا آلودگی‌ها را از جان خود دور کنند و قسط و عدل در جوامع انسانی حاکم شود.

امام جمعه موقت شهرکرد ادامه داد: بعثت پیامبر اکرم(ص)، بعثت خاتم‌الانبیا(ص) است و این اساس نبوت ختم میشود.

مدیر حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد دین اسلام تصریح کرد: جهانی بودن، ابدی بودن و جامع و کامل بودن از مهمترین این ویژگی‌ها است.

حجت الاسلام احمدی به فلسفه وجودی امامت امام علی(ع) اشاره کرد و گفت: خداوند در قرآن کریم روزعید غدیرخم را روز اکمال دین نامیده و این به معنای این است که پذیرش امامت و ولایت به معنای پذیرش خاتمیت است.

وی بر ضرورت الگوگیری از ویژگی‌های اخلاقی پیامبر اسلام(ص) تأکید کرد و افزود: تلاش کنیم تا با الگوگیری از این خصوصیات تقوا و پرهیزکاری را در خود تمرین کنیم.

حجت الاسلام احمدی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به فضای انتخاباتی کشور تصریح کرد: تا این مرحله از انتخابات شاهد شکل‌گیری حماسه‌های بسیاری بودیم.

وی رأی شورای نگهبان را حماسه بزرگی برشمرد و گفت: این در حالی است که تمکین کاندیداهای رد صلاحیت شده به رأی و نظر شورای نگهبان حماسه بزرگتری بود.

حجت الاسلام احمدی، انتخابات را مایه ناامیدی دشمن دانست و تصریح کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی بی‌شک توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

امام جمعه موقت شهرکرد برگزاری مناظره‌های تلویزیونی را مثبت و اثرگذار برشمرد و خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌های تلویزیونی کاندیداها را به ریخت و پاش و صرف هزینه‌های هنگفت بی‌نیاز کرد.

وی یادآور شد: مردم در بیست و چهارم خردادماه با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی بار دیگر حماسه‌ای به بزرگی نهم دی ماه را خلق می کنند.

حجت الاسلام احمدی در پایان مناسبت‌های ولادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) که به ترتیب روز پاسدار، جانباز و آزاده نامگذاری شده است را گرامی داشت./9457/پ202/س

ارسال نظرات