۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۱۷۰۶۴۷
در جمع حامیانش؛

روحانی انتقادات از دولت هاشمی و خاتمی را وقیحانه خواند

خبرگزاری رسا ـ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم انتقادات مطرح شده درباره سیاست دولت های سازندگی و اصلاحات را تهمت هایی وقیحانه خواند و گفت: به دولت سازندگی و اصلاحات تهمت زدیم، به جای این‌که از این دو دولت تشکر کنیم به آنها وقیحانه تهمت زدیم.
همايش حاميان حجت الاسلام حسن روحاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حسن روحانی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم عصر شنبه هجدهم خرداد ماه در گردهمایی هواداران دولت تدبیر و امید در سالن افراسیابی ورزشگاه شهید شیرودی تهران، با اشاره به این‌که برای ما روشن بود که از بین بردن وحدت و انسجام به‌معنای از هم پاشیدن قدرت ملی خواهد بود، گفت: همچنین برای ما روشن بود که از هم گسیختن چارچوب‌های اقتصادی و اجتماعی، تصمیمات فردی، خودشیفتگی، کنار گذاشتن دانایان جامعه، منزوی کردن سرمایه‌های ملی و توهین و افترای نابجا به بزرگان کشور نتیجه‌ای جز شرایط امروز را به‌ همراه نخواهد داشت.

وی افزود: من می‌دانستم قدم گذاشتن در این راه تا چه حد سخت و مشکل است و با مشورت بزرگان کشور از جمله آیت‌الله هاشمی رفسنحانی و آقای خاتمی قدم در این راه گذاشتم اما امیدم به شما است.

حجت‌الاسلام روحانی اظهار داشت: عده‌ای نمی‌خواهند وضع هشت سال گذشته تغییر کند، عده‌ای می‌‌خواهند باز راه و مسیر گذشته ادامه یابد، عده‌ای هنوز هم فقر داخلی و تحقیر خارجی را افتخار می‌دانند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم با بیان این مطلب تأکید کرد: من عزت ایرانیان را باز خواهم گرداند، مجددا قدرت ملی را به این کشور به کمک و همت شما باز خواهم گرداند.

وی با بیان این‌که بیایید به افراط گری‌ها و خودسری‌ها پایان دهیم و ما در این کشور اجرای قانون را خواستاریم، گفت: من می‌خواهم از طرف شما یک جمله بگویم؛ آقایانی که کشور را به این روز انداختید دیگر مردم شما را نمی‌خواهند.

حجت‌الاسلام روحانی با تأکید بر این‌که برنامه من نجات اقتصاد کشور است، اظهار داشت: اقتصاد ما امروز نیاز به نجات دارد، بیکاری، گرانی، آشفتگی، ناامیدی نسبت به فردای نامشخص برای نسل جوان، من به کمک شما غیورمردان به‌دنبال بازگشت ثبات و آرامش به اقتصاد کشور هستم و این کار با تدبیر، برنامه و امید امکان‌پذیر است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم با بیان این‌که امروز 867 هزار فارغ التحصیل دانشگاهی بیکار هستند، ابراز داشت: کشور را به تحریم انداختند و افتخار کردند، درست است که این تحریم ظالمانه است و شورای امنیت سازمان ملل شورای ظالمانه‌ای است، مگر نمی‌دانیم که این شورا در کشورهای جهان تأثیرگذار است؟ چرا برای او برنامه‌ ریزی نکردیم؟ چرا برای روزهای سخت این کشور فکری نکردیم؟

وی افزود: به دولت سازندگی و اصلاحات تهمت زدیم، بجای این‌که از این دو دولت تشکر کنیم که کشور را از جنگ و شورای امنیت دور کردند، به آنها وقیحانه تهمت زدیم.

حجت‌الاسلام روحانی اظهار داشت: اگر ملت بار مسئولیت را به دوش من بگذارد، علی رغم همه مشکلات، ما با کمک مردم، وحدت، و انسجام ملی و اجماع مسؤولان، تحریم را خواهیم شکست.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم با اشاره به این‌که ما راهی جز اعتدال نداریم، گفت: افراط، تفریط و خودسری همواره مشکل‌آفرین بوده است.

وی بیان داشت: اگر بار مسؤولیت به دوش من گذاشته شد، کرامت را به دانشگاه و دانشجو برمی‌گردانم، منزلت را به زنان برخواهم گرداند.

حجت‌الاسلام روحانی در پاسخ به شعار هوادارانش مبنی بر این‌که زندانی سیاسی آزاد باید گردد، گفت: چرا زندانی سیاسی؟ کاری کنیم که همه زندانی‌ها آزاد شوند، اگر اعتدال بر کشور حاکم شود و نیازی نیست که در کشور اعتدال کسی در زندان باقی بماند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم با بیان این‌که کاری خواهم کرد که با کمک پلیس زحمتکش در سراسر خیایان‌ها امنیت واقعی مستقر شود، گفت: دختران در خیابان‌ها احساس امنیت کنند و نخواهم گذاشت مأموری بی‌نام و نشان از کسی سؤال کند، دختران جامعه خود حافظ عفاف و حجاب هستند.

وی با تأکید بر این‌که همه مسؤولان کشور باید احساس کنند که فرمانروای کشور ملت است و بس، اظهار داشت: آیا می‌خواهید 24 خرداد حماسه افراطیون شود؟ حماسه ملت ایران شود؟ پس هریک از شما حداقل ده رأی را بسازید.

حجت‌الاسلام روحانی اظهار داشت: هشت سال در دفاع مقدس بودم و دست همه ایثارگران را می‌بوسم و در برابر خانواده‌های بزرگ شهیدان تواضع می‌کنم و از نام آنها و از جبهه نمی‌خواهم سوء استفاده کنم.

 وی گفت: امروز حضور در حماسه سیاسی برای همه ما فخر و افتخار است، اگر اشتباهی کردم با صراحت در برابر ملت عذرخواهی می‌کنم و راه نجات اجرای قانون اساسی است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم اظهار داشت: من فصل سوم قانون اساسی را که حقوق ملت است تدوین خواهم کرد، به مجلس خواهم فرستاد و به‌صورت قانون تقدیم ملت خواهم کرد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم با اشاره به این‌که در حقوق شهروندی زن و مرد و کرد، فارس، ترک، بلوچ، ترکمن و عرب یکسان هستند، اظهار داشت: نخواهم گذاشت راه هشت سال پیش ادامه یابد و از همه نقاط قوت دولت‌های گذشته استفاده می‌کنم اما باید دولت تدبیر و امید را بسازیم.

وی با بیان این‌که رییس جمهور آینده با رأی شما تعیین خواهد شد، ابراز داشت: سیاست آشتی و صلح را در پیش خواهم گرفت؛ آشتی با همه احزاب، گروه‌ها و جناح‌ها، شما بدانید یک حزب یا جناح در شرایط فعلی نمی‌تواند همه بار را بر دوش بگیرد ما نیاز به وحدت، اتحاد و یکپارچگی داریم.

حجت‌الاسلام روحانی گفت: ما باید با نخبگان اساتید دانشگاه‌ها آشتی کنیم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم اظهار داشت: با همه دنیا آشتی خواهیم کرد؛ سیاست دولت تدبیر و امید تعامل سازنده و مؤثر با جهان خواهد بود و اگر بخواهیم جهان تغییر کند، باید در جهان حضور فعال داشته باشیم.

وی ابراز داشت: احیای اقتصاد، احیای اخلاق، نجات اقتصاد کشور و تعامل سازنده با جهان، با دولت تدبیر و امید میسر است./956/پ201/ج

ارسال نظرات